Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Halløjsovs. Jeg har brug for lidt hjælp, jeg flytter til alpehusene (de små røde huse i Lindeborg) i Solistgatem her omkring 1.maj, kontrakten er underskrevet ;) Men der var lige en ting jeg ikke fik på plads, og mæleren ikke lige kunne hjælpe mig med, det er hvem som er internetudbyder, jeg vil helt undervære telefon, så det kun er bredbånd jeg er ude efter. Er der tilfældigvis nogle der har styr på det?

Besvaret

Jeg synes nu Comhem fungerer ok og jeg har ikke oplevet driftsproblemer. Når jeg skriver Brf Alphusen, mener jeg den bostadsrättforening, som ligger på Svågertorpsvägen/Lindeborgsgatan - så jeg er ikke helt sikker på, vi taler om de samme huse :rolleye:

Besvaret

Så mener vi ikke helt det samme, den forening jeg tilflytter hedder KAPELLMÄSTAREN BRF, som jeg de små røde huse på Solistgatan, men det kan godt passe, for var lige inde og lave et tjeck på comhems hjemmeside, og den fortæller at det er et comhem hus! Men takker for oplysningen! ;)

Besvaret
Så mener vi ikke helt det samme, den forening jeg tilflytter hedder KAPELLMÄSTAREN BRF, som jeg de små røde huse på Solistgatan, men det kan godt passe, for var lige inde og lave et tjeck på comhems hjemmeside, og den fortæller at det er et comhem hus! Men takker for oplysningen! ;)
Har du Comhem slipper du for at have fast telefon med Telia. Så kan du få bredbånd og telefon via kabeltvnettet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...