loppen10 Skrevet February 18, 2007 Rapporter Skrevet February 18, 2007 Halløjsovs. Jeg har brug for lidt hjælp, jeg flytter til alpehusene (de små røde huse i Lindeborg) i Solistgatem her omkring 1.maj, kontrakten er underskrevet ;) Men der var lige en ting jeg ikke fik på plads, og mæleren ikke lige kunne hjælpe mig med, det er hvem som er internetudbyder, jeg vil helt undervære telefon, så det kun er bredbånd jeg er ude efter. Er der tilfældigvis nogle der har styr på det?
BS Besvaret February 19, 2007 Rapporter Besvaret February 19, 2007 Mener det er Telia der udbyder det. Du skal dog betale for en "bærelinie" Der er skrevet en del om det herinde så brug søge funktionen.
cf05 Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Der er Comhem i BRF Alphusene, så indirekte er det selvfølgelig Telia. Der tilbydes TV, bredbånd og telefon.
loppen10 Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Øv skal man til at trækkes med dem, så er det over cabelmodem går jeg ud fra, og det kører jo ikke altid lige stabilt..
cf05 Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Jeg synes nu Comhem fungerer ok og jeg har ikke oplevet driftsproblemer. Når jeg skriver Brf Alphusen, mener jeg den bostadsrättforening, som ligger på Svågertorpsvägen/Lindeborgsgatan - så jeg er ikke helt sikker på, vi taler om de samme huse
loppen10 Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Så mener vi ikke helt det samme, den forening jeg tilflytter hedder KAPELLMÄSTAREN BRF, som jeg de små røde huse på Solistgatan, men det kan godt passe, for var lige inde og lave et tjeck på comhems hjemmeside, og den fortæller at det er et comhem hus! Men takker for oplysningen! ;)
Fagerborn Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Så mener vi ikke helt det samme, den forening jeg tilflytter hedder KAPELLMÄSTAREN BRF, som jeg de små røde huse på Solistgatan, men det kan godt passe, for var lige inde og lave et tjeck på comhems hjemmeside, og den fortæller at det er et comhem hus! Men takker for oplysningen! ;) Har du Comhem slipper du for at have fast telefon med Telia. Så kan du få bredbånd og telefon via kabeltvnettet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu