macman Skrevet February 19, 2007 Rapporter Skrevet February 19, 2007 Pålidelig murer (en der dukker op og laver arbejdet, gerne til tiden) søges, har flere ting på huset jeg skal have kigget på.
Melander Besvaret February 22, 2007 Rapporter Besvaret February 22, 2007 Hej... Hvad skal du have lavet? Og hvornår? Du kan eventuelt give mig et kald på +4520663999 eller en PB.. Vh. Martin
www.denkermedia.dk Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Murer - Prøv Gratisbyggetilbud Du kan altid prøve at kontakte www.gratisbyggetilbud.dk - der er kendte for at have dygtige murere tilknyttet. Hos Gratisbyggetilbud.dk er der altid opfølgning på opgaverne, så du er sikker på at de kommer til tiden :)
P.Hartmann Besvaret March 16, 2007 Rapporter Besvaret March 16, 2007 Er det i sverige, det skal foregå?? For jeg tror sq ikke at www.gratisbyggetilbud.dk er vejen at gå hvis det er i sverige. Hvor meget er det sådan ca vi taler om der skal laves. Har jo selv et lille murerfirma, men jeg arbejder jo i dk, samt det er der mine ansatte bor. Så derfor er der jo nogle forskellige ting der kan afgøre sagen. Men ellers kan du skrive mig en PM´er eller gå ind på min hjemmeside der er oz sådan en kontakt del man kan bruge..... Men "gratisbyggetilbud.dk" kommer gerne til sverige,arbejder selv for dem.. Og er det Murer der skal bruges så ved Jeg at www.euroterm.dk er klar,og de ligger under "gratisbyggetilbud.dk" Held og Lykke..:)
polar Besvaret November 30, 2009 Rapporter Besvaret November 30, 2009 Du skulle åske pudse dine briller eller få nogle. Vedkommende sidder nok i mere en 2 år og venter på en murer. Inden du svarer ville det måske være en god ide, og se, hvornår indlægget er blevet skrevet!! I dette tilfælde 19-02-2007, 20:39
Recommended Posts