Jump to content

Forhøj benzinskatten med en kr pr liter...

Recommended Posts

Skrevet

Indholdet slettet da jeg er ved at få slettet min profil af admin. Har anmodet om dette ASAP-

Besvaret

Jeg synes de skulle fordoble prisen på bensin og bruge indtægterne til at sænke prisen på biogas. Biogas produceres lokalt ved renseanlæggene, ikke som etanol lang pokker i vold på den anden side af kloden, og der er ingen co2 overhovedet ved biogas. Og per år 2010 skal bensin og diesel drevne biler være helt forbudt :th2:

Besvaret
Jamen' date=' du bestiller bare en her Atom Bil, med mindre du mente mente en bil der kører på atomkraft - men indtil da er dette da et godt alternativ
Lige noget for Peter H. Så går det sikkert endnu bedre, når væddemålet med Supermule skal afgøres:)
Besvaret

Ja den ser meget fin ud :) Tror vi så sådan en på Ringen sidst og damm der var piv i den ...:) Kim: ja jeg gläder mig sku til vores lille race..:) Ps er det snyd hvis jeg kommer i en M3 CSL ??? Har en kunde der vil af med sin :)

Besvaret

ja vi skal da ikke passe på naturen det billige lort....:-( Det ville squ da være rart hvis der snart kom nogle alternativer til benzin bilen, så vi kan passe lidt bedre på det der betyder noget. Det kunne en forhøjning at benzin prisen hjælpe lidt til med. Så må vi bare håbe, at man ikke bare tanker i DK.... L

Besvaret
ja vi skal da ikke passe på naturen det billige lort....:-( Det ville squ da være rart hvis der snart kom nogle alternativer til benzin bilen, så vi kan passe lidt bedre på det der betyder noget. Det kunne en forhøjning at benzin prisen hjælpe lidt til med. Så må vi bare håbe, at man ikke bare tanker i DK.... L
Tror nu det er öst på man skal kigge.. der sviner de for vildt.. Og tänk på alle de motorsave,grasklipper og scooter de er 2 taksmotor uden kat.. Mener at de sviner lige så meget som 3-400 nyere biler med kat på...
Besvaret

Ja der er helt sikkert mange andre ting og andre verdensdele der også sviner, men derfor må vi alle lige tage os lidt sammen. Vi har pengene til at betale lidt mere for glæden og fremmelsen af nye typer biler/motorer, så derfor skal vi ikke pive. Ikke at jeg skal spille hellig, vi bliver bare alle nød til at tage et ansvar. L

Besvaret
Ja der er helt sikkert mange andre ting og andre verdensdele der også sviner, men derfor må vi alle lige tage os lidt sammen. Vi har pengene til at betale lidt mere for glæden og fremmelsen af nye typer biler/motorer, så derfor skal vi ikke pive. Ikke at jeg skal spille hellig, vi bliver bare alle nød til at tage et ansvar. L
Det er rigtigt nok, Vi kan starte med alle de biler uden kat på ... Väk med dem :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...