koustrup Skrevet February 22, 2007 Rapporter Skrevet February 22, 2007 Busserne køre ikke i det meste af skåne, og slet ikke i Malmø :-) Nærmere info: www.skanetrafiken.se Nytt! 2007-02-22 07:13:00 All trafik inställd tom kl.08:00.
SanneJ Besvaret February 22, 2007 Rapporter Besvaret February 22, 2007 Min bus ser ind til videre först ud til at starte kl. 9, så jeg tror bare jeg har hjemmearbejdsdag :th2: Var meget heldig at komme hjem i går. Alle busser og tog var inställt og selv taxierne ville ikke köre til Malmö (fra Lund), tilfäldigvis skulle en kollega hente noget familie som var strandet i Öresundstoget mellem Svågertorp og Centralen, så de skulle alligevel til Malmö:th2: Sådan! Meeenn det var godt nok ikke den hurtigste tur på motorvejen jeg har kört, men det gik. Er glad for at jeg ikke skal ud at køre i dag :)
Søssan Besvaret February 22, 2007 Rapporter Besvaret February 22, 2007 http://www.skanetrafiken.se/templates/StartPage.aspx?id=2182&epslanguage=SV NYTT kl 09:50: All tåg- och busstrafik i Skåne och över Öresundsbron är inställd. Tågtrafiken beräknas börja komma igång kl 12.00. Följ utvecklingen under Aktuell Trafikinfo.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu