Clisse Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Hejsa... Jeg vil gerne sælge min bil, og til det formål ville jeg bruge Blocket, men jeg har ikke noget svensk telefonnummer.. Kunne det tænkes at der var en venlig sjæl med et svensk analog nummer, der vil hjælpe med det??? Mvh Claus Agerbo 31717180
nielsen.se Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Hejsa... Jeg vil gerne sælge min bil, og til det formål ville jeg bruge Blocket, men jeg har ikke noget svensk telefonnummer.. Kunne det tænkes at der var en venlig sjæl med et svensk analog nummer, der vil hjælpe med det??? Mvh Claus Agerbo 31717180 Du kan jo bare købe et taletidskort. Det er ikke et krav at det skal være analog.
Clisse Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Email funktionen?? Kan jeg godt sætte en bil til salg, uden at skulle betale via et telefonnummer...? - Claus Agerbo
MC Manden Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Email funktionen?? Kan jeg godt sætte en bil til salg, uden at skulle betale via et telefonnummer...? - Claus Agerbo Tjek dine PM'er
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu