Nenad Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Hejsa Er der nogen der ved noget som er dårligt ved denne bil? Søgning på nettet giver kun noget negativt omkring deres rat som er lidt platikaktig. Forbrug, plads, omkostninger, udstyrlisten og alt det andet modtager meget gode karakter. På forhånd tak Nenad
larscph Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Er der nogen der ved noget som er dårligt ved denne bil? Som udgangspunkt tror jeg det er en rigtig fin bil der ikke er så meget dårligt at sige om. Søgning på nettet giver kun noget negativt omkring deres rat som er lidt platikaktig. Det kan vel løses ved at bestille et læderrat?
splint Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Hej Nenad Har selv en passat (nye model), 2.0 TDI (170 hk). Du vil ikke fortryde købet. Vær lige opmærksom på om det er en lagerbil, få der er tilbagekaldelser på passaten. Noget med viskermotoren. Ellers er det en kanon bil, lysår bedre end den forrige model. Lad være med at købe den i rød farve hvis du skal have den i mange år. Af en eller anden årsag bliver den røde farve mat og kedelig, desuden har den ikke et lag klarlak (kun metallic der har det). Du kan sende en PM hvis du har flere spørgsmål
Guest Mogens Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Du kan sende en PM hvis du har flere spørgsmål Men vælg forum istedet således, at flere kan få del i erfaringerne ;)
Nenad Besvaret February 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 24, 2007 Det bliver nok en 2.0 tfsi i stedet for 2.0 fsi Hejsa Har lige været ude forbi DinBil og kikket på bilerne derude. De har en blå 2.0 tfsi katameran udgave som er rimlig "nice" som min kone vil sige det. Det bliver nok den vi skal have, og de forklarede der ude at der er en enkel fejl og det er at der kan komme vand ned til visker motoren som kan give elektronske forstyrelser. Forsikringen bliver omkring 8500,-, dog mener de at jeg skal tinge til trygg for at forhandle om den, de vil mene at jeg kan få den ned på omkring 7000,-. Det er heller ikke så ringe enda, og efter tre år er jeg over 30 og bor nok ikke længer i Malmö men et sted med egen garage så det bliver det nok heller ikke et chok at få stigningen at vide. Nu skal jeg bare skrive under når min kone har fået kontakt på hendes nye arbejde. Glæder mig allerede, og første tur går til Tyskland eller Polen på indkøb. Nenad
splint Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Hej Nenad Tror forhandleren lige glemte at fortælle dig om at TFSI modellen også har nogle mindre problemer med bræmserne. NB gælder kun 2.0 TFSI modellen, mener det var noget med brenseforstærkeren, der mister pusten og så man skal trykke som en sinsyg for at få den til at bræmse nogenlunde. Spørg ham, lige om tilbagekaldelser (tror den heder 92B6)
Guest Mogens Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Spørg ham, lige om tilbagekaldelser (tror den heder 92B6) Søger man på Google med parametrene "Passat" og "92B6", kommer der en del frem om tilbagekaldelser af Passat årgang 2005 - 2007 såvel benzin som diesel world wide !
BS Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Lad være med at købe den i rød farve hvis du skal have den i mange år. Af en eller anden årsag bliver den røde farve mat og kedelig, desuden har den ikke et lag klarlak (kun metallic der har det). Der må jeg så korigere lidt. Røde biler har næsten altid 1 lag klarlak. Hvorimod metallic farver har flere lag klarlak. Derfor oplever man tit røde biler bliver matte.
BS Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Hejsa Har lige været ude forbi DinBil og kikket på bilerne derude. De har en blå 2.0 tfsi katameran udgave som er rimlig "nice" som min kone vil sige det. Tænk dig nu lige en extra gang om indfen du handler ude hos Din Bil i Malmö. Magen til klamhugger biks skal man lede længe efter. Prøv og søg på Din Bil herinde og du vil finde hårrejsende læsning.
Nenad Besvaret February 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2007 Tænk dig nu lige en extra gang om indfen du handler ude hos Din Bil i Malmö. Magen til klamhugger biks skal man lede længe efter. Prøv og søg på Din Bil herinde og du vil finde hårrejsende læsning. Hejsa Det bliver Skurup eller Trelleborg der skal have æren af service på bilen. Jeg kan i øverigt se at det der hedder "syd" er et og samme firma, men det betyder ikke at servicen er den samme. Mvh Nenad
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu