Admin Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Der er sq noget galt med infomationen i DSB. I dag gik jeg op på Mørdrup station og ville tage toget til Helsingør station, som jeg har gjort så mange gange gange før. På Snekkersten synes jeg godt nok at toget holdt længe og kiggede ud på infosystem, som dog ikke havde nogen information. Pludselig kørte toget tilbage til Mørdrup igen. Jeg synes det er fair nok at der sker ændringer på grund af vejret, men KAN DE IKKE FOR FANDEN FORTÆLLE OM DET !!! Det er da meget normalt at der bliver fortalt i højttalerne hvis toget ikke kører videre.
fisker Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Der er sq noget galt med infomationen i DSB. I dag gik jeg op på Mørdrup station og ville tage toget til Helsingør station, som jeg har gjort så mange gange gange før. På Snekkersten synes jeg godt nok at toget holdt længe og kiggede ud på infosystem, som dog ikke havde nogen information. Pludselig kørte toget tilbage til Mørdrup igen. Jeg synes det er fair nok at der sker ændringer på grund af vejret, men KAN DE IKKE FOR FANDEN FORTÆLLE OM DET !!! Det er da meget normalt at der bliver fortalt i højttalerne hvis toget ikke kører videre. Hvad søren har du pakket cyklen væk?
Admin Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Hvad søren har du pakket cyklen væk? Nej, men jeg syntes ikke lige underlaget var så charmerende idag :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu