modellos Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Jeg står og skal flytte til SE, her d. 11/3 .. Jeg medbringer min egen bil, men hvordan foregår det? Har hørt man først får sit svenske cpr-nr efter 2-3 uger. Og får at man kan få forsikring, så skal man jo bruge det cpr-nr. Hvad gør jeg så indtil der ? Nogen der har prøvet af tage deres bil med, som kan gi mig nogle råd? Mvh. Nikolaj Jennsen
larscph Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Vi havde også en dansk bil med herop - der fortsatte den danske forsikring og danske nummerplader i perioden indtil vi fik den omreg til svenske plader. Overvej også om det ikke bedre kan betale sig at sælge den i Danmark og så købe en anden bil heroppe. God fornøjelse med flytningen!
modellos Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Har prøvet af sælge den uden held, så nu har jeg bestemt mig for af beholde den .. Så jeg kan sagtens køre på danske plader, og dansk forsikring mens jeg bor i SE ?
larscph Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Har prøvet af sælge den uden held, så nu har jeg bestemt mig for af beholde den .. Så jeg kan sagtens køre på danske plader, og dansk forsikring mens jeg bor i SE ? Mjah - hvis din forsikring accepterer det. Og du skal sørge for at få bilen omregistreret samt få reg. afgift retur fra Danmark.
modellos Besvaret February 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2007 Ved du om der er et sted de har lagt en plan ud hvad man gør fra punkt til punkt ...? Nick !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu