thygesen Skrevet February 25, 2007 Rapporter Skrevet February 25, 2007 Ja, så er weekenden overstået og vi er nogle stykker der har bestilt bord på Interpool på fredag d. 2/3 kl. 18 til spisning og pool bagefter. Vi ligger denne tråd her, fordi det kunne jo være der var andre der havde lyst til at arrangere det samme selv og mødes med os derinde.. Hvad der sker bagefter, om der sker noget bagefter ved vi ikke.. men linket til stedet er her I hvert fald: www.interpool.se
bozzen Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 findes det plads for en til? eller er det nogen anden som er intressered?
hsahirf Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Jeg er også frisk - Anders, vi kan jo starte en "indsamling" til et bord mere her. Hvordan er bordene egentlig arrangeret, hvor mange skal der til et bord?
thygesen Besvaret February 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 26, 2007 Bare dig ;-) Altså det er større eller mindre borde.. det er ikke noget problem Sidst jeg var der, var vi 2, der sad 6 ved et andet bord og en gruppe på 15 personer ved et tredje bord.
sup3rbuck Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Hey, jeg smider en mønt i posen og er frisk..
hsahirf Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Herligt, så er vi ind til videre 3 : Bozzen, Hsahirf, Sup3rbuck - hvad siger i til at vi bestiller imorgen formiddag? Jeg ved ikke hvor populært stedet er, det vil være lidt surt at vente til fredag og så få at vide at alt er optaget? Så hvis der er flere, der er friske, så giv lyd.... PS, til de som har bestilt: Har i et reservationsnummer eller lign. som vi kan henvise til når vi bestiller? Det kunne da være hyggeligt hvis de kunne placere os i nærheden af hinanden, ik?
thygesen Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Jeg ringer bare og udvider bestillingen med x antal pladser! Gad bare ikke stå for det hvis der kom 30 mere :-) Sidste tilmelding Idag kl. 14
hsahirf Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Perfekt, Thygesen :th2: ses fredag
sup3rbuck Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Jeg ringer bare og udvider bestillingen med x antal pladser! Gad bare ikke stå for det hvis der kom 30 mere :-) Sidste tilmelding Idag kl. 14 Du sku en guttermand ... seees fredag :th2:
thygesen Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Da vi blev lidt flere spurgte de pænt om vi ville komme 18,30 istedet for og det sagde jeg ja til.. Altså - Arrangementet er rykket til kl. 18.30 istedet for, men samme sted.
thygesen Besvaret March 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 2, 2007 Når vi nu er blevet trætte af at spille pool og synes at bartenderen snart skal skiftes ud med nogle andre har jeg to forslag: www.ilovernb.se som er på djäknegatan. Club Buddha. Dette plejer at være et ganske udemærket sted, men har ikke været der i lang tid. Eller www.chokladfabrik.se som er på bergsgatan, lidt længere væk. De har modeaften og aldersgruppen er 20+ om fredagen. Jeg har aldrig været der, men der er vist billige drinks og piger.. eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Eller... Gå hjem ;-)
koustrup Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Når vi nu er blevet trætte af at spille pool og synes at bartenderen snart skal skiftes ud med nogle andre har jeg to forslag: www.ilovernb.se som er på djäknegatan. Club Buddha. Dette plejer at være et ganske udemærket sted, men har ikke været der i lang tid. Eller www.chokladfabrik.se som er på bergsgatan, lidt længere væk. De har modeaften og aldersgruppen er 20+ om fredagen. Jeg har aldrig været der, men der er vist billige drinks og piger.. eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Eller... Gå hjem ;-) "eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om" - Den lader vi lige stå et øjeblik:th2:
sup3rbuck Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Jeg følger trop for kender ikke det helt vilde til nattelivet. Husker dog noget med ID var vigtigt :( Jeg går ud fra det danske kørekort må være OK ikk ?
bozzen Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Du tar bare et kørekort med så er den i huse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu