Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, så er weekenden overstået og vi er nogle stykker der har bestilt bord på Interpool på fredag d. 2/3 kl. 18 til spisning og pool bagefter. Vi ligger denne tråd her, fordi det kunne jo være der var andre der havde lyst til at arrangere det samme selv og mødes med os derinde.. Hvad der sker bagefter, om der sker noget bagefter ved vi ikke.. men linket til stedet er her I hvert fald: www.interpool.se

Besvaret

Herligt, så er vi ind til videre 3 : Bozzen, Hsahirf, Sup3rbuck - hvad siger i til at vi bestiller imorgen formiddag? Jeg ved ikke hvor populært stedet er, det vil være lidt surt at vente til fredag og så få at vide at alt er optaget? Så hvis der er flere, der er friske, så giv lyd.... PS, til de som har bestilt: Har i et reservationsnummer eller lign. som vi kan henvise til når vi bestiller? Det kunne da være hyggeligt hvis de kunne placere os i nærheden af hinanden, ik?

Besvaret

Når vi nu er blevet trætte af at spille pool og synes at bartenderen snart skal skiftes ud med nogle andre har jeg to forslag: www.ilovernb.se som er på djäknegatan. Club Buddha. Dette plejer at være et ganske udemærket sted, men har ikke været der i lang tid. Eller www.chokladfabrik.se som er på bergsgatan, lidt længere væk. De har modeaften og aldersgruppen er 20+ om fredagen. Jeg har aldrig været der, men der er vist billige drinks og piger.. eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Eller... Gå hjem ;-)

Besvaret
Når vi nu er blevet trætte af at spille pool og synes at bartenderen snart skal skiftes ud med nogle andre har jeg to forslag: www.ilovernb.se som er på djäknegatan. Club Buddha. Dette plejer at være et ganske udemærket sted, men har ikke været der i lang tid. Eller www.chokladfabrik.se som er på bergsgatan, lidt længere væk. De har modeaften og aldersgruppen er 20+ om fredagen. Jeg har aldrig været der, men der er vist billige drinks og piger.. eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Eller... Gå hjem ;-)
"eller pigerne ved jeg selvfølgelig ikke noget om" - Den lader vi lige stå et øjeblik:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...