Simon Irgens Skrevet February 26, 2007 Rapporter Skrevet February 26, 2007 Af hjertet tak til det danske par fra Annestad(Kørte en sølvgrå Seat Altea tror jeg det var) der hjalp mig og mine passagere på Naffantorpsvägen i fredags omkring 1915, da bimmeren havde sat sig uhjælpeligt fast i en drive af sne fra snefygning. Det var virkeligt stort af dem at hjælpe os i sådan et forfærdeligt vejr når de nu selv var så godt kørende. Jeg skal selvfølgelig ikke glemme de 7-8 polske håndværkere der også kom os til undsætning og nok var den største årsag til at vi kom fri. De havde nemlig en skovl og mandetal til at få skubbet liv i svinet igen. I det hele taget en anderledes og spændende oplevelse at holde ude på landet alene i mørket og minutter efter der der i alt noget der ligner 10-13 godhjertede mennesker der står der i kulden med sne flyvende om ørene kun for at hjælpe os. Det får sku en til, selv efter 30 minutter i snehelved, at køre derfra våd og kold men samtidig med et feeeedt og bredt smil på læben. Mange tak til alle der hjalp til, det var alt for stort og slet ikke ventet :th2:
thn Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 puha Simon.. Var det på vej hjem fra arbejde? så er jeg da godt nok glad for at jeg ikke fik lift i fredags hvis vejret var så slemt Mvh Dennis
Simon Irgens Besvaret February 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2007 puha Simon.. Var det på vej hjem fra arbejde? så er jeg da godt nok glad for at jeg ikke fik lift i fredags hvis vejret var så slemt Mvh Dennis Hej Dennis, Hehe ja det var det faktisk. vi skulle lige lave et mindre stop i Klagshamn også på vej hjem ad var det så vi røg ud i hele balladen. Så ja, tåget har nok fået dig hjem langt før jeg kunne have kørt dig;) Mvh Simon
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu