Peter Skrevet February 28, 2007 Rapporter Skrevet February 28, 2007 Hej Alle - kan nogen svare på følgende: Hvilken udbyder er hurtig og billig når vi gerne vil oprette et nyt fastnetnummer..?? Jeg har lige konstateret at for at få bredbånd via eks. TDC Sverige skal der være en eksisterende fastnet forbindelse, eftersom de ikke selv kan oprette en fastnet forbindelse..!! og som jeg lige kan se det betyder det at vi først skal få en fastnet telefon via Telia (eller andre) og så en omgang bredbånd via eks. TDC. Syntes Telia er lidt for dyre i forhold til andre udbydere, så hvis jeg kan undgå Telia vil det være fint med mig..:th2: PS. De tidligere ejere nåede at lukke og slukke for deres eksisterende forbindelse inden de flyttede...
irode Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Den 1. december 2006 stod vi med sammen behov. Telefon + internetopkobling ASAP. Hvor svært kan det være? Så jeg tog på Skatteverket og tilmeldte mig adressen. Derfra optimisktisk til Telia: desværre, vi skal først kunne se dig i vores system . Ca. 1 uge efter var det så på plads: tilbage til Teliabutikken for at bestille telefon og internetopkobling. Bestilling af tlf: OK - men i-opkobling kunne først betilles, når telefonen virkede . Det skulle den gøre den. 14. december. Desværre virkede den bare ikke på aftalt dato. Vi ringede og rykkede osv. Vi kunne få en tekniker-tid den 21. december - hvor vi meddelte at netop den dag, var vi ikke hjemme pga min mors 80 års fødselsdag. Da vi kom hjem om natten, lå der en seddel i postkassen, at de havde forsøgt at komme ind men uden held Vi kunne starte forfra i køen, kunne vi. Efter mange opringninger til Telia fik vi endelig lokket dem ud mellem jul og nytår - og vi fik en telefon, der virkede. Og vi kunne komme til at bestille I-opkoblingen - altså efter et par dage, da Telias system kunne se klarmeldningen. Så vidt jeg husker blev det den 10. januar inden vi endelig fik adgang til internettet igen. Mit bedste råd er derfor: find tålmodigheden frem -ellers bliver du bare gammel før tid ;) Men følg benhårdt op på sagen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu