BS Skrevet March 1, 2007 Rapporter Skrevet March 1, 2007 Har store problemer med at logge på msn. NÅR jeg så kommer på msn en sjælden gang kan jeg ikke skrive til folk. Hvis jeg bruger fejlfinding på msn fortæller den mig at Standard gateway er off line. Hvad gør man lige ved det?
MC Manden Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Har store problemer med at logge på msn. NÅR jeg så kommer på msn en sjælden gang kan jeg ikke skrive til folk. Hvis jeg bruger fejlfinding på msn fortæller den mig at Standard gateway er off line. Hvad gør man lige ved det? Afinstallere Ver. 8 (Live) og finder Ver. 7.5 på www.oldversion.com
Guest Supermule Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Skulle du ikke lade være med at rode med din computer hele tiden og se at komme ud og få taget nogle billeder??? Er det ikke DR du har probs med, så er det MSN.... Har store problemer med at logge på msn. NÅR jeg så kommer på msn en sjælden gang kan jeg ikke skrive til folk. Hvis jeg bruger fejlfinding på msn fortæller den mig at Standard gateway er off line. Hvad gør man lige ved det?
jpc Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Der er åbenbart en hel del problemer med Messenger ifølge dette: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.97483
MC Manden Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Der er åbenbart en hel del problemer med Messenger ifølge dette: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.97483 Der har da aldrig været andet end problemer med Ver. 8 (Live) !!! .... Dræb skidtet og installere Ver. 7.5 igen (www.oldversion.com)
BS Besvaret March 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 2, 2007 Jeg prøvede igår at logge på med v.4.7 og den kunne heller ikke. Så tvivler på det er Live udgaven der laver balladen. Men hvad det så er ved jeg sq ik
Gio Besvaret March 3, 2007 Rapporter Besvaret March 3, 2007 Der har da aldrig været andet end problemer med Ver. 8 (Live) !!! .... Dræb skidtet og installere Ver. 7.5 igen (www.oldversion.com)Jeg har overvejende gode erfaringer med WLM 8.x. Det modsatte kan siges om betaversionerne af samme - men nysgerrigheden rådede jo. Også dengang :)
Guest Supermule Besvaret March 3, 2007 Rapporter Besvaret March 3, 2007 Ver. 8 kører klippestabilt herhjemme..... Har den gjort siden opgraderingen til sidste nye version..... Ganske mange smarte features, som jeg ikke vil undvære.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu