BS Besvaret February 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2008 Jeg tror der er lidt masokist over ham :) Også det... Men det er det hele værd når jeg får dig til at kaste dig efter bolden eller løbe ind i væggen
Miriam Besvaret February 25, 2008 Rapporter Besvaret February 25, 2008 Også det... Men det er det hele værd når jeg får dig til at kaste dig efter bolden eller løbe ind i væggen Ja, men det er jo i kampen for at give dig æg, hvilket jo er sket nogle gange, jeg skal jo spille for noget
Miriam Besvaret September 4, 2008 Rapporter Besvaret September 4, 2008 Hva så skal vi til og i gang igen. Har talt med BS om at spille i næste uge, tirsdag eller onsdag. Nogle der har lyst til at spille lidt med Michael ?
P.Hartmann Besvaret September 4, 2008 Rapporter Besvaret September 4, 2008 Hva så skal vi til og i gang igen. Har talt med BS om at spille i næste uge' date=' tirsdag eller onsdag. Nogle der har lyst til at spille lidt med Michael ?[/quote'] Øhh, kan Michael spille badminton...? Nu er Palle "ordnet" så der må gerne være lidt liv næste gang..
dannemare Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Spiller I stadig med jævne mellemrum? Jeg er interesseret (mandage, onsdage eller torsdage), og jeg skal nok lige prøve at støve en makker op om nødvendigt... :)
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Spiller I stadig med jævne mellemrum? Jeg er interesseret (mandage' date=' onsdage eller torsdage), og jeg skal nok lige prøve at støve en makker op om nødvendigt... :)[/quote'] Der har lige været sommerpause men efter jul er jeg klar igen. Så der spille mimse og jeg nok igen. Tror dog mimse godt kan lokkes afsted inden.
Miriam Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Der har lige været sommerpause men efter jul er jeg klar igen. Så der spille mimse og jeg nok igen. Tror dog mimse godt kan lokkes afsted inden. Det kunne jeg sagtens, hvis det ikke lige var fordi at Trine havde lokket inden :)
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Det kunne jeg sagtens' date=' hvis det ikke lige var fordi at Trine havde lokket inden :)[/quote'] Fair nok...Finder da bare en anden...Hrmfp!
Miriam Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Fair nok...Finder da bare en anden...Hrmfp! Hey du, jeg tænkte nu på næste uge med Frederik :)
dannemare Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Hey du' date=' jeg tænkte nu på næste uge med Frederik :)[/quote'] Yes sir! Jeg er klar. :th2:
Miriam Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Yes sir! Jeg er klar. :th2: Det kunne jeg sagtens' date=' hvis det ikke lige var fordi at Trine havde lokket inden :)[/quote'] Som jeg skrev her, så kunne jeg jo ikke lokkes, da Trine havde gjort det først :) Så du må nøjes med at få klask om tirsdagen til bordtennis :)
dannemare Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Som jeg skrev her' date=' så kunne jeg jo ikke lokkes, da Trine havde gjort det først :) Så du må nøjes med at få klask om tirsdagen til bordtennis :)[/quote'] :D Det, jeg mente, var, at BS måske kunne bruge mig som alternativ makker, den/de gange, du spiller med Trine. ;)
Cobitten Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Hvornår spilles der næste gang? Jeg spiller selv et par gange om ugen i Frederiksværk (Nordsjælland - på serie 2 niveau) men vil da gerne være med herovre hvis der er mulighed for det :)
Miriam Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Hvornår spilles der næste gang? Jeg spiller selv et par gange om ugen i Frederiksværk (Nordsjælland - på serie 2 niveau) men vil da gerne være med herovre hvis der er mulighed for det :) hej :) Anders har netop spurgt om han ikke kunne være med og spille, så syntes da i skal slå jer sammen, jeg sagde han skulle skrive herinde og det ville han gøre senere. Vi spiller i morgen kl. 20.00 men hvis i skal have bane, skal i nok skynde jer. Ring på 040 88500 og se om der er flere :) god kamp
Guest Trine Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Hvornår spilles der næste gang? Jeg spiller selv et par gange om ugen i Frederiksværk (Nordsjælland - på serie 2 niveau) men vil da gerne være med herovre hvis der er mulighed for det :) Altså Miriam og jeg spiller satme ik på serie 2 niveau:) ej heller serie 6...om det findes altså
Miriam Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Altså Miriam og jeg spiller satme ik på serie 2 niveau:) ej heller serie 6...om det findes altså Nej nej .... men nu var det jo ikke os han skulle spille med, men Anders :)
Miriam Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Vi spiller igen på torsdag kl. 20.00 kom frisk :)
Miriam Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Vi spiller igen på torsdag kl. 20.00 kom frisk :) Det er så lige blevet ændret til kl. 18.00 :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu