GULVmanden Skrevet March 5, 2007 Rapporter Skrevet March 5, 2007 Hej! Jeg står og skal købe mig en ny bil (R32) hos VW, i skriver at der er dårlige service vedrørende bilservice... Passer dette? Gider bare ikke det pis! Skal jeg købe den et andet sted? Hvor? Har fået SEKkr. 28.000,00 i rabat, kan man få mere? Hvad kommer der i udgifter ved købe af bil i Sverige?
BS Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Ja. Din Bil i Malmö er noget knald. Jeg ville personligt ALDRIG købe noget af dem. Bare tanken om at der er en sælger derudefra der skal få provision af mit køb gør at jeg ikke ville købe der. Kan du få den rabat derude kan du helt sikkert også få den andre steder.
ednob Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Aldrig mere DinBil Malmø Har kun haft dårlige erfaringer med DinBil Købte for 2 år siden en brugt TT af dem. Har selv brugt over 20.000 Dkr på reparationer. Over halvdelen vidste de allerede besked om og grinte/smilede da jeg kom med problemerne. Køb aldrig noget fra dem. Prøv Lund eller Ystad, har kun hørt godt om dem. ;)
Guest Mogens Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Garanti? Købte for 2 år siden en brugt TT af dem. Har selv brugt over 20.000 Dkr på reparationer. Over halvdelen vidste de allerede besked om og grinte/smilede da jeg kom med problemerne. Der må da have været garanti på bilen? - eller reps ligger måske senere end garantiperioden? Hvis det er bevisligt, at den aut. forhandler kendte til fejl på bilen, er det en sag for importøren! Ikke mindst således, at importøren kan få øjnene op for den utilstrækkelighed, deres lokale repræsentant udviser...
ulmus Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Jeg købte selv min første bil hos "Din Bil" Malmö og har ikke haft nogle problemer. M.h.t. reparationer/service skal man holde dem i ørerne. Forlang en pris, inden de påbegynder reparationen, og når de så laver en større regning, så hold med fast på den pris, de gav inden, så er der ingen problemer med at få den lovede pris.
Guest PeterK Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Din Bil Malmø har også lige mistet deres Porsche "certificering" fordi de ikke kunne leve op til kravene, så deres Porsche Mek. er flyttet op til Porsche Center Syd i Helsingborg. Vi har også købt en ny POLO hos dem og fået en dårlig service på et par reklamationer.....
ednob Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Desværre var garantiperioden udløbet. Men de "konstaterede" et defekt kombiinstrument, som mekanikeren fortalte at de allerede havde fundet 8 måneder før. Jeg har desværre ingen beviser. Mht. dårlig service så røg generatoren. Skulle have en lånebil, men sad faktisk og ventede i 1½ time på den + var henne og spørge 2 gange, inden de opdagede at lånebilen og nøglen til den, allede var ankommet for 1 time og 10 min siden. Generatoren skulle udskiftes, hvilket tog dem 2 uger. Efter hvad jeg ved, så har de dag til dag levering direkte fra fabrikken. Hvor lang tid kan det tage. I efteråret 2006 fik jeg skiftet et defekt blinkrelæ. Eneste problem var at de ikke havde sat det ordenligt fast. Så den 22 december vaskede jeg bil og ville test pærerne. Trykker på advarsels-knappen, hvor blinkrelæet sidder bagved. Fik dog trykke ind i instrument-bræddet og kunne hverken få det ud igen eller slukke for det. Med nødblink afsted til DinBil kl 15.20, lige inden lukketid. Express mekanikeren rev radioen ud og satte nødknap+blinkrelæ på plads. Dog uden beregning. Jeg ville godt købe udtræksnøgler til radioen hvis det skulle ske igen, men nej, det kunne jeg ikke få lov til. Synes generelt at de har en utrolig dårlig service
Martin_M Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Det lyder ikke alt for godt med disse historier... Men man kan vel sagtens købe bilen der, og så få lavet service/reklamationer et andet sted? Er lidt interesseret, da jeg flytter 1/6 og allerede har fået et rigtigt tilbud på ny bil fra Din Bil i Malmø
spiff Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Det lyder ikke alt for godt med disse historier... Men man kan vel sagtens købe bilen der, og så få lavet service/reklamationer et andet sted? Er lidt interesseret, da jeg flytter 1/6 og allerede har fået et rigtigt tilbud på ny bil fra Din Bil i Malmø Prøv at høre de omkringliggende "IKKE-Din Bil" forhandlere. Det koster jo ikke noget at spørge om et tilbud. Jeg har selv lige bestilt ny Audi hos Michelsens Bil i Ystad. Har endnu ikke haft erfaringer med værkstedet, men salgsafdelingen var da til at snakke med.
Martin R Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Jeg vil altså også sige at jeg bestemt ikke indtil videre har haft problemer med DinBil i Malmø, og har fået et ganske godt tilbud på en A4 - dog vil de ikke tage min danske bil med i bytte, men det er der jo så mange steder de ikke vil... Så det er vel noget med at af-veje mavefornemelsen med input fra andre...
Admin Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Jeg vil altså også sige at jeg bestemt ikke indtil videre har haft problemer med DinBil i Malmø, og har fået et ganske godt tilbud på en A4 - dog vil de ikke tage min danske bil med i bytte, men det er der jo så mange steder de ikke vil... Så det er vel noget med at af-veje mavefornemelsen med input fra andre... Tja, men VW/Audi har stadig Sverige's mest upopulære serviceværksteder. Selvom det altid har være mine favoritmærker, så vil det være en fordel at prøve noget andet, bare på grund af det. Jeg er lidt træt af at køre rundt i en bil funde af fejl fordi jeg ikke kan køre den op til Din Bil.
Martin R Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Tja' date=' men VW/Audi har stadig Sverige's mest upopulære serviceværksteder. Selvom det altid har være mine favoritmærker, så vil det være en fordel at prøve noget andet, bare på grund af det. Jeg er lidt træt af at køre rundt i en bil funde af fejl fordi jeg ikke kan køre den op til Din Bil.[/quote'] Det er sandt nok, men så skal der jo enten skiftes mærke eller også lade DK eller Tyskland stå for service af bilen. Men næsten alle bilmærker vil vel have sine uheldige elementer....
Peter H. Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Det er sandt nok' date=' men så skal der jo enten skiftes mærke eller også lade DK eller Tyskland stå for service af bilen. Men næsten alle bilmærker vil vel have sine uheldige elementer.... [/quote'] Nu er der også Bilcentrum i Hörby... Bedre service får man ikke :):)
Martin_M Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Der er vel stadig ikke noget i vejen med at købe bilen hos Din Bil Malmø - når man naturligvis har dobbelt-checket kontrakten - og så derefter få bilen serviceret andre steder... Eller hvad? Jeg har i hvart fald fået et tilbud fra Din Bil i Malmø, som pt. ikke er blevet matchet andre steder...
Martin R Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Der er vel stadig ikke noget i vejen med at købe bilen hos Din Bil Malmø - når man naturligvis har dobbelt-checket kontrakten - og så derefter få bilen serviceret andre steder... Eller hvad? Jeg har i hvart fald fået et tilbud fra Din Bil i Malmø, som pt. ikke er blevet matchet andre steder... Hej Martin, har også selv fået et kanont godt tilbud hos Din Bil - og jeg er næsten sikker på at så længe der er tale om nye biler, og at man ellers indtil nu har fået god behandling, så skulle der vel ikke være noget i vejen for det.... De eksistere jo endnu, så noget godt må de da gøre til tider
Peter H. Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Hej Martin, De eksistere jo endnu, så noget godt må de da gøre til tider Det er VAG i Tyskland der ejer dem ..:):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu