Ceyar Skrevet March 5, 2007 Rapporter Skrevet March 5, 2007 Hejsa.. Jeg overvejer at købe en lupo, da jeg køre meget.. Men er det bare mig, eller er vægtafgiften dyr her i sverige.., Har ikke kunne finde, hva det kommer til at koste mig pr år i vægtafgift.. Nogen der kan hjælpe mig???
Macmajse Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Hejsa Vi har en lupo og den betaler vi 2.890 svenske for om året i vægtafgift. Det syntes jeg ikke er så slemt. Majse
Michael P Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 ... Jeg har en lupo 3L den koste ca 1600 skr om året!!!
partymanDK Besvaret July 26, 2007 Rapporter Besvaret July 26, 2007 Jeg har lige købt en tysk importeret lupo 3l 2002... og jeg må også slippe de ca 3k... men forhandleren fortalte mig at det var et spørgsmål om at skaffe noget dokumentation på at det er en miljøbil fra tyskerene. mere ved jeg ikke. Jeg ved at han gerne ville hjælpe mig til at høre om det kunne skaffes det papir, men helt eksakt hvordan det gøres, hvad det kræver, og hvem der kræver det aner jeg ikke endnu. så hvis der er en derude der er klogere end mig, speak up bitte :D /Kenneth
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu