Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg er skam klar til den 28 eller 29 arpil (5 maj kan jeg ikke)... Problemet er bare at vi skal være en hel del (5+) for at det bliver sjovt (i hvert fald med de brætspil jeg har liggende). 2 problemer dog, jeg kan ikke ligge hus til de dage og jeg har allerede aflyst det med mine venner fra DK af :/ Men altså hvis vi kan samle nok folk sammen er jeg mere end klar. T
Jeg er med, men ligesom BS, kender jeg ingen af de spil, men har i mod til at blive tævet af en nybegynder :laugh: så er jeg klar den 28 eller 29 :th2:
Besvaret

Brætspillers unite !!! Ok, det begynder at ligne noget... Status: Totter, Mikkel Rode, Torben og undertegnede (JunKie) = 4... Ikke skidt, og nok til at jeg ka' diske op med en kasse blandet spil, men hvis vi ska' spille "Diplomacy" (5+ spillere) eller "Formula Dé" (2-10), så skal vi nok bruge et par stykker mere... Det ville være skønt om vi fik fyldt pladserne i denne weekend, således at vi alle ka' begynde at glæde os !!! :) For mit vedkommende er nybegyndere velkomne - for så kan vi jo spille om penge, ikk' ?!! :D JunKie

Besvaret

Brætspillers unite !!! Hej igen, Jep... Jeg er klar, kl. 15,00 er fint med mig. Totter, du kunne ikke ligge hus til, vel ?!? I så fald kan jeg godt... Kan vi få et AMEN fra Rode og Torben, plus dem der lurer i kulissen, ASAP !?! Poster igen når jeg for øjne i morgen tidligt! JunKie

Besvaret

Brætspillers unite !!! Gomor'n ludomaner !!! Så har jeg fået kaffe & øjne igen... :) Hvis vi skal få dette arrangement i luften idag, så må I meget gerne komme med en tilkendegivelse NU - Vi starter kl. 15.00, hvis det passer alle... Alle er velkomne til at deltage - hva' andet er der at lave på en lørdag ?!! :D JunKie

Besvaret

Ja og så godt vejr er det altså heller ikke :) Jeg er frisk på at give den til 14:30 og hvis vi ikke er en 4 stykker så lad os aflyse i dag og prøve igen en anden god gang...

Besvaret

Brætspillers unite !!! Ok Totter, jeg holder med dig... STATUS: Totter JunKie Torben (fra kl. 16) ... jeg har ikke hørt fra Mikkel Rode endnu... ANDRE DER ER FRISKE ??? Vi giver gratis mad, drikke, biler, kvinder & PENGE væk, det er sandt, er det... Bare meld jer til, det er helt fantastisk, man sku' tro det var løgn!!! :laugh:JunKie

Besvaret

Brætspillers unite !!! Hhmm, det var ærgeligt... Hvem er ellers friske på at spille brætspil idag kl. 15 ??? Giv lyd fra jer, vi ska' helst være 4 stykker eller mere. JunKie Det er næsten lige så spændende som en eBay auktion! :)

Besvaret

Jeg gav også lyd fra mig tidligere om det kunne være noget men dette er med for kort varsel. Og med ny indkøbt hus på hånden tror jeg også tiden bliver meget trang det næste laaaange stykke tid. God fornøjelse i eftermiddag PS: Synes det er rimelig blæret når man søger på Veni vidi ludi på google. Junkie din profil kommer op som hit nr 2 :D

Besvaret

Brætspillers unite !!!

PS: Synes det er rimelig blæret når man søger på Veni vidi ludi på google. Junkie din profil kommer op som hit nr 2 :D
LOL :laugh: Det havde jeg ikke checket !!! BS, jeg havde overset din post fra tidligere, ang. d. 28/4... SORRY ! JunKie
Besvaret

Brætspillers unite !!! Ak ja - Jeg tror at vores arrangement døde hér - jeg er ikke vred, men skuffet... :cry: "Tilgiv dem, herre, thi de ved ikke hvad de gør" !!! Så bli'r det Premier League fodbold og brewski's istedet, me thinks. Go' lørdag til alle ! :) JunKie

Besvaret

Hvis nogen stadig skulle have lyst så er brætspilslørdagen alligevel ikke gået helt død! Efter en snak med JunKie er vi i hvert fald 2, og vi håber nu at høre fra Torben. Hvis der er nogen der har været lidt sent ude er det altså ikke forsent! Totter

Besvaret

Jeg kan fortælle at der faktisk blev spillet brætspil og slaveriet aldrig ophørte i Amerika! En super skam det ikke kan lykkes at samle folk med 2 måneders varsel til noget så fantastisk sjovt som Formula Dé :/ Næste dato er 11 august (nej det er ikke for sjov :) ). T

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...