Maria Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 Der er f..... nogen der har glemt deres hund ude i haven, så nu har den siden kl.9 (der hørte vi den første gang) gøet og hylet næsten konstant. Den er meget ked af det. På et eller andet tidspunkt hopper den sikkert over hegnet og forsvinder. Det er en meget stor hund, og jeg tror ikke den er helt fredelig.
Homer Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Ja, det er for dårligt! Så'n et bæst skulle aflives!
bagheera Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Meld dem til politiet. Der er lige kommet en ny dyreværnslov.
REMS Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Var det henne på Fajansvägen. Gik forbi 9.15 og der stod en hund og gøede som en sindssyg - lys labradorslags??
Maria Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Jeps i nr 202 Det var helt forfærdeligt at høre på. Jeg har ringet til politiet og det havde en masse andre også gjort, så politiet ringede engang imellem til mig for at tjecke hvordan hunden havde det, og den var rolig fra ca kl.14, og sålænge den ikke var bundet og ikke kunne komme ud af haven var der ikke så meget at gøre. Ca kl.16 kørte der en politibil stille forbi huset, men der havde damen lige været hjemme 5min og kørte så igen!!!!!!!!!!!!!! det kan godt pisse mig lidt af!! Nu har den hund været så ked af det og så kører de bare fra den igen.
larscph Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Meld dem til politiet. Der er lige kommet en ny dyreværnslov. Melde dem for hvad?
bagheera Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Melde dem for hvad? Overtrædelse af dyreværnsloven, f.eks.;) Enligt 1 § i Lagen om tillsyn över hund och katt skrivs det att hundar och katter skall hållas under sådan tillsyn som krävs för att de inte ska orsaka skador och olägenheter. og en som skaffar sig hund eller katt ska ha en sådan tillsyn över djuren så att de inte orsakar olägenheter för grannar och omgivningen. Hundar ska hållas kopplade inom tätbebyggda områden och i övrigt hållas under sådan uppsikt så att de inte besvärar andra människor eller djur.
larscph Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Ja OK. Det er lidt vildt faktisk - specielt mht katte.... Hvad betyder "olägenheter" helt præcist?
Homer Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Ja OK. Det er lidt vildt faktisk - specielt mht katte.... Hvad betyder "olägenheter" helt præcist? tja.. lägenhet=lejlighed så må olägenhet vel være ulejlighed??
Maria Besvaret March 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 8, 2007 Så har vi samme larm igen idag. Idag startede den bare lidt tidligere....kl.8 Så nu gik jeg over og kiggede ind gennem hegnet, og det viser sig at de lukker den ind i skuret og sætter en stor skovl i spænde i dørhåndtaget, men døren går ud af, så det har hunden jo nok fundet ud af. Idag er døren idet mindste stadig åben så den kan komme ind. I tirsdags havde den nok fået smækket døren i. Til Bagheera: på hvilken hjemmeside har du fundet den dyreværnslov?
bagheera Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 http://www.djurskyddsmyndigheten.se/Steria/templates/Page.aspx?id=103 http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19430459.HTM http://www.regeringen.se/sb/d/6380/a/58045 og så et link til Malmö stad, men deres server er nede www.malmo.se/miljohalsa/djur/djurskydd/lagstiftning.4.33aee30d103b8f15916800090340.html Men så er vel alle instanser hørt. Stakkels hund.:o Du/Bostadsrättföreningen/Grannarna må se at få stoppet det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu