Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

For at være helt sikker. Jeg har lige hentet min Boxster, som skal synes på fredag. Jeg glemte at bestille pladerne i 15 dage, så de er udløbet. Hvad gør jeg på fredag? Jeg har ladet mig fortælle at Vägverket kan give mig et bevis/dokument som gør at jeg kan køre til/fra synshallen den pågældende dag uden nummerplader - lovligvis. Er dette korrekt? Hvordan får jeg dette dokument? Dernæst - hvad med forsikring? Mvh

Besvaret
For at være helt sikker. Jeg har lige hentet min Boxster, som skal synes på fredag. Jeg glemte at bestille pladerne i 15 dage, så de er udløbet. Hvad gør jeg på fredag? Jeg har ladet mig fortælle at Vägverket kan give mig et bevis/dokument som gør at jeg kan køre til/fra synshallen den pågældende dag uden nummerplader - lovligvis. Er dette korrekt? Hvordan får jeg dette dokument? Dernæst - hvad med forsikring? Mvh
Du kan godt låne en plade af mig :)
Besvaret

Har lige modtaget dette fra vägverket - for dem der skulle være interesseret: Hej! Det finns ingen 1 dags godkännelse som du skriver om. Dock får man köra ett import fordon med avtalad tid om registreringsbesiktning. Förutsatt att man har en giltig försäkring på den. Mvh/ Jennie Almquist Kundtjänstfordon Ämne :Besiktning af bil

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...