dkrath Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 For at være helt sikker. Jeg har lige hentet min Boxster, som skal synes på fredag. Jeg glemte at bestille pladerne i 15 dage, så de er udløbet. Hvad gør jeg på fredag? Jeg har ladet mig fortælle at Vägverket kan give mig et bevis/dokument som gør at jeg kan køre til/fra synshallen den pågældende dag uden nummerplader - lovligvis. Er dette korrekt? Hvordan får jeg dette dokument? Dernæst - hvad med forsikring? Mvh
Peter H. Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 For at være helt sikker. Jeg har lige hentet min Boxster, som skal synes på fredag. Jeg glemte at bestille pladerne i 15 dage, så de er udløbet. Hvad gør jeg på fredag? Jeg har ladet mig fortælle at Vägverket kan give mig et bevis/dokument som gør at jeg kan køre til/fra synshallen den pågældende dag uden nummerplader - lovligvis. Er dette korrekt? Hvordan får jeg dette dokument? Dernæst - hvad med forsikring? Mvh Du kan godt låne en plade af mig :)
Gio Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Du kan godt låne en plade af mig :)Burde du ikke bruge den på din egen bil!? ;)
Peter H. Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Burde du ikke bruge den på din egen bil!? ;) Har flere på lager når jeg husker dem :):)
dkrath Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Du kan godt låne en plade af mig :) Hej Peter, Det vil jeg MEGET gerne gider du kontakte mig på tlf? Mvh Danny
dkrath Besvaret March 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2007 Så blev bilen synet uden bemærkninger. Mange tak for den store hjælp med pladerne Peter - det var helt kanont!
Peter H. Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Så blev bilen synet uden bemærkninger. Mange tak for den store hjælp med pladerne Peter - det var helt kanont! Det var så lidt,vi skal jo hjälpe hinanden..:):)
dkrath Besvaret March 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 12, 2007 Har lige modtaget dette fra vägverket - for dem der skulle være interesseret: Hej! Det finns ingen 1 dags godkännelse som du skriver om. Dock får man köra ett import fordon med avtalad tid om registreringsbesiktning. Förutsatt att man har en giltig försäkring på den. Mvh/ Jennie Almquist Kundtjänstfordon Ämne :Besiktning af bil
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu