koustrup Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 Jeg skrev til Comhem og spurgte om jeg skulle bruge en bestemt digital tuner til deres net (altså et bestemt mærke), og om det kostede noget ekstra - tror han misforstod mig, for han skrev bare DR1 koster 39 kr.!!!!!! Kan det passe at de tager ekstra penge for digitalt signal (ikke HD)??? Og hvad vil i anbefalde af boks?
Thomas Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Jeg skrev til Comhem og spurgte om jeg skulle bruge en bestemt digital tuner til deres net (altså et bestemt mærke), og om det kostede noget ekstra - tror han misforstod mig, for han skrev bare DR1 koster 39 kr.!!!!!! Kan det passe at de tager ekstra penge for digitalt signal (ikke HD)??? Og hvad vil i anbefalde af boks? Hvorfor kigger du ikke bare inde på deres hjemmeside, der står hvilke boxe de anbefaler og hvad de koster! Men jeg har en dilog dt 355 og så en digital antenne og med det tager jeg dr1, dr2 og tv2 helt perfekt! En klockren testvinnare:) http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/digital-tv-boxes/358151/details http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=190096
koustrup Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Hvorfor kigger du ikke bare inde på deres hjemmeside, der står hvilke boxe de anbefaler og hvad de koster! Men jeg har en dilog dt 355 og så en digital antenne og med det tager jeg dr1, dr2 og tv2 helt perfekt! En klockren testvinnare:) http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/digital-tv-boxes/358151/details http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=190096 Det har jeg også gjort, har bare ikke kunne finde noget om at det skulle koste ekstra at se tv kanalerne digitalt ;-)
Thomas Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Det har jeg også gjort' date=' har bare ikke kunne finde noget om at det skulle koste ekstra at se tv kanalerne digitalt ;-)[/quote'] Tror jeg har misforstået dig så, det er klart du får ikke noget gratis! Men der er digitale og indtil videre analoge kanaler i luften du bare kan hente ned med den rigtige antenne og modtager. Hvorfor betale til comhem når du selv kan hente det ned?
koustrup Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Tror jeg har misforstået dig så, det er klart du får ikke noget gratis! Men der er digitale og indtil videre analoge kanaler i luften du bare kan hente ned med den rigtige antenne og modtager. Hvorfor betale til comhem når du selv kan hente det ned? Comhem er en del af min afgivt til foreningen. Jeg har været ansat i et par firmaer i DK, hvor der blev leveret kabel tv - her var det en naturlig ting at DR1, TV2 og DR2 var gratis i digital kvalitet - selvfølelig mod at man selv havde modtageren. Og er ikke helt sikkert på at de danske signaler er så gode lige her
Thomas Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Comhem er en del af min afgivt til foreningen. Jeg har været ansat i et par firmaer i DK, hvor der blev leveret kabel tv - her var det en naturlig ting at DR1, TV2 og DR2 var gratis i digital kvalitet - selvfølelig mod at man selv havde modtageren. Og er ikke helt sikkert på at de danske signaler er så gode lige her Nu bor du altså ikke i dk, så her er det de svenske der følger med.... Hvorfor skulle signalet ikke være godt der hvor du bor?
koustrup Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Nu bor du altså ikke i dk' date=' så her er det de svenske der følger med.... Hvorfor skulle signalet ikke være godt der hvor du bor?[/quote'] Okay, jeg tror det er mig som har misforstået det Thomas. Vil de sige at de svenske følger med i digital kvalitet, og de fks. danske skal man så købe sig til??
Lars C Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 For at svare kort er det rigtigt at de tager penge for digitaltv - den mindst mulige pakke koster 39 om måneden. Men de tager ikke en årlig kortafgift som de fleste andre digitaludbydere gør. Boksen fungere ikke uden et kort, som den gør med DVB-T. Deres billigeste Samsungboks fungerer ganske udmærket og alternativet kan du finde en billigere på Blocket.
Thomas Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Okay, jeg tror det er mig som har misforstået det Thomas. Vil de sige at de svenske følger med i digital kvalitet, og de fks. danske skal man så købe sig til?? NEJ!!! Det er gratis kanaler der ligger i luften, du skal bare bruge en modtager og en antenne!
koustrup Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 For at svare kort er det rigtigt at de tager penge for digitaltv - den mindst mulige pakke koster 39 om måneden. Men de tager ikke en årlig kortafgift som de fleste andre digitaludbydere gør. Boksen fungere ikke uden et kort, som den gør med DVB-T. Deres billigeste Samsungboks fungerer ganske udmærket og alternativet kan du finde en billigere på Blocket. Super tak - det var blot det jeg søgte :th2:
koustrup Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 NEJ!!! Det er gratis kanaler der ligger i luften, du skal bare bruge en modtager og en antenne! "Nu bor du altså ikke i dk, så her er det de svenske der følger med" Godt så har vi misforstået hinande, for det du svarede på der - var da jeg snakkede om kabel tv ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu