Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa allesammen ville rigtig gerne høre om det ville være helt umuligt at forsikre en speciel bil for mig( 25 år) i sverige.. da mig og kæresten havde planer om at flytte derover... bilen jeg har set på er en RS6 eller mercedes SL 500... eller er det måske lidt for optimistiske biler med hensyn til forsikring?? jeg har i alt 2 skadefri år.... blandt andet 1 år i IF her i sverige da jeg har boet der før. venlig hilsen lasse

Guest Mogens
Besvaret
ville rigtig gerne høre om det ville være helt umuligt at forsikre en speciel bil for mig( 25 år) i sverige.. da mig og kæresten havde planer om at flytte derover... bilen jeg har set på er en RS6 eller mercedes SL 500... eller er det måske lidt for optimistiske biler med hensyn til forsikring?? jeg har i alt 2 skadefri år.... blandt andet 1 år i IF her i sverige da jeg har boet der før.
Jep, det er slet ikke noget problem. I kan desuden alt efter temperament vælge halv- eller helforsikring og derved spare en del kroner. Det er jo blot, hvad man er indstillet på - chance eller ej ;) Du kan fly mig nogle data og en svensk nr plade, du finder på en bilbase eller lignende - så skal jeg spørge for dig ! Du finder biler via dette oversigtsmæssige link - http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=50361#post50361
Besvaret

rigtig mange tak for din venlighed mogens.. her er føælgende oplysni´nger på en audi RS6: nummerplade: ufp 092 og jeg vil nok ca komme til at køre 20.000km om året.. der er både p muligheder ude på gaden samt i garage der hvor vi har planer om at bo. bilen er fra 2003 regdatum 2003 - 12 og stedet vi har planer om er annestad eller omegn her er næste bil: mercedes SL 55 cabriolet nummerplade. kan jeg ikke se på billedet da den står hos malmö sportbil center bilen er fra 2002. håber det er data nok.. endu en gang tak.

Guest Mogens
Besvaret
rigtig mange tak for din venlighed mogens.. her er føælgende oplysni´nger på en audi RS6: nummerplade: ufp 092 og jeg vil nok ca komme til at køre 20.000km om året.. der er både p muligheder ude på gaden samt i garage der hvor vi har planer om at bo. bilen er fra 2003 regdatum 2003 - 12 og stedet vi har planer om er annestad eller omegn håber det er data nok.. endu en gang tak.
Det er okay - ingen årsag. Jeg har selv fået enorm hjælp herinde, så nu er det pay back time :) Audi'en er sendt afsted - så ser vi...
Guest Mogens
Besvaret
igen mange tak :-) har du selv den bil du har billede af??
Jow jow... ;)
Guest Mogens
Besvaret
er det en GT 3?? den må være dyr at forsikre hehe...
Lidt flere kræfter end GT3 - en turbo. Og den koster 13.000 SEK om året...
Guest Mogens
Besvaret
Audi'en er sendt afsted - så ser vi...
Premien skulle kosta 22.926 kr per år helförsäkrad med en självrisk på 3000 kr på vagnskada. För dig skulle den kosta 13781 kr. Du får ett lägre pris pga. att du har haft körkort längre tid än "Stein", plus att du har en höge if-plus rabatt. Jeg opgav denne adresse i Annestad - Vagnmakarebyn 2C, 218 40 BUNKEFLOSTRAND/Annestad Jeg bor jo i Malmö, der er et langt dyrere sted at tegne forsikring ift. så mange andre steder...
Guest Mogens
Besvaret
den besked må du lige oversætte hehe... den vil koste mig 22.926 om året?? og for dig ville den koste 13,781??
Ja, for sammenligningens skyld - og for at få forsikringsgutten til at gøre jobbet - bad jeg om begge priser, som jeg så valgte at projektere på sunddebat. Som du kan se, er præmien overkommelig, idet man i Sverige er hamrende ligeglad med din ancenitet. I DK vil du aldrig nogensinde kunne finde en fair præmie på en RS4 til en så ung en ejer - aldrig...
Besvaret
hejsa allesammen ville rigtig gerne høre om det ville være helt umuligt at forsikre en speciel bil for mig( 25 år) i sverige.. da mig og kæresten havde planer om at flytte derover... bilen jeg har set på er en RS6 eller mercedes SL 500... eller er det måske lidt for optimistiske biler med hensyn til forsikring?? jeg har i alt 2 skadefri år.... blandt andet 1 år i IF her i sverige da jeg har boet der før. venlig hilsen lasse
Du kan evt. skrive via www.insplanet.se oplys de samme data som du gav mogens, du kan evt nøjes med at skrive at du kommer til at bo et sted i annestad, malmö. Insplanet søger priser i flere selskaber, og de er overraskende gode til at finde billige priser. Men du skal helt opgive en nummerplade.. Søg evt efter lignende biler på bytbil.com eller bilweb.se og benyt de plader du finder der. Du kan evt. skrive til patrik.lundholm@insplanet.com jeg ved ikke om han er der mere, men i såfald får du en autoreply. Insplanet kan også lave andre forsikringer end lige bil, det er måske værd at huske til når i er flyttet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...