Basse Skrevet March 8, 2007 Rapporter Skrevet March 8, 2007 Jeg tager springet nu, og VIL have en lejlighed i sverige. Er igang med at lede seriøst på nettet, og skal også over på tirsdag den 13. marts og se på en. Men...hvis der nu er nogle herinde, eller nogle der kender nogle mv. der påtænker at sælge, kunne det da være jeg var interesseret. Afstand til færge : helst ikke over 15 km. Antal værelser: Min. 2 Antal kvm: min 60 kvm Pris: max 500.000 SKR. andels afgift pr mnd.: max 4300 skr. Pengene ligger klar i banken, så der er ingen smalle steder i bredgade *Griner* Men jeg har tid til at lede og søge - så kommer ikke til at købe noget uovervejet. Så kom frit frem, hvis der kunne være noget interessant - selv holder jeg øje med hemnet, bovision og er i kontakt med Rickard Schoug her i Helsingborg.
Basse Besvaret March 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2007 Jeg arbejder i Helsingør/Fredensborg i Nordsjælland - så Malmø er ikke specielt attraktivt for mig - plus det er noget dyre end helsingborg :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu