Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nå men... Den telefon jeg forsøgte at bruge' date=' understøtter ikke 3 teknologi. derfor fungere et 3 simkort ikke i den.[/quote'] Jeg har en 3 mobil hvor der sidder et ikke 3 sim kort i!! show me yours and I'll show you mine:)
Besvaret
Jep' date=' men du kan åbenbart ikke gøre det omvendt.[/quote'] Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i...
Besvaret
Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i...
God damn, jeg er ikke så hurtig... Hvad er det for en mobil ?? Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød, og 3 måneder gammel
Besvaret
Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød' date=' og 3 måneder gammel[/quote'] Hehe, du lyder som en kvinde der skal fortælle hvilken bil hun kører i :laugh: Din mobil er en K610i :th2:
Besvaret
Så vidt jeg forstod skulle du bruge dit danske 3-simkort i din røde mobil' date=' en K610i, ikk'?[/quote'] Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total :rolleyes:
Besvaret
Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total :rolleyes:
Oki, jeg er med...:thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...