robe Skrevet March 19, 2007 Rapporter Skrevet March 19, 2007 jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup.
mrode Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup. Du kan jo spørge dig selv, om du bor i en af de nævnte kommuner.. gør du ikke det kan du ikke bruge det forhøjede fradrag.
robe Besvaret March 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2007 Udkantskommuner ok jeg har fået oplyst vad en Udkantskommune er og vad det indebære hos skat. men jeg syntes nogle gange at man som ny bliver lidt bange for at spørge mrode
mrode Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 Så længe du har prøvet søgefunktionen (tror du er den første der spørger om udkantskommuner) og ikke spørger om hvordan man kan unddrage SKAT, så tror jeg ikke du behøver være bange for at spørge ;)
robe Besvaret March 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2007 udkantskommuner ja i følge søg :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu