Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup.

Besvaret
jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup.
Du kan jo spørge dig selv, om du bor i en af de nævnte kommuner.. gør du ikke det kan du ikke bruge det forhøjede fradrag.
Besvaret

Udkantskommuner ok jeg har fået oplyst vad en Udkantskommune er og vad det indebære hos skat. men jeg syntes nogle gange at man som ny bliver lidt bange for at spørge :fight: mrode

Besvaret

Så længe du har prøvet søgefunktionen (tror du er den første der spørger om udkantskommuner) og ikke spørger om hvordan man kan unddrage SKAT, så tror jeg ikke du behøver være bange for at spørge ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...