Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Da jeg købte min lejlighed stod der at den månedlige afg. er inklusiv varme, vand og kabel-TV. Men da jeg spurgte mægleren til sidstnævnte kunne han ikke helt redegøre for det, men mente ikke at man fik kabel-TV med i købet. Hvordan hænger det sammen?

Besvaret
Hej, Da jeg købte min lejlighed stod der at den månedlige afg. er inklusiv varme, vand og kabel-TV. Men da jeg spurgte mægleren til sidstnævnte kunne han ikke helt redegøre for det, men mente ikke at man fik kabel-TV med i købet. Hvordan hænger det sammen?
Der menes "der er indlagt kabel-tv" - læs: mulighed for udvidede pakker og andet guf. Muligheden er der - du skal bare selv betale for det du vil se.
Besvaret

Hos os har vi ComHems grundpakke includeret i månedsafgiften - ønsker vi flere, eller digitale, kanaler skal vi selv betale for det. Tror det er ret normalt. Cheers, Pede

Besvaret

Det samme her med comhem. Dog har vi fået digital box af foreningen som tilbyder et digitalt grundudbud. Skal man have mere ud over det skal man til muffen.

Besvaret

Jeg ved ikk om det er rigtigt, men jeg tror at ComHem sender DR1 og TV2 i digital, eller ihvertfald får det fra DK i digitalt format. Når jeg er hjemme hos moar, så syns jeg godt nok at DR1 og TV2 stinker kvalitetsmæssigt i forhold til hos mig - selvom det er samme TV

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...