Khil Skrevet March 19, 2007 Rapporter Skrevet March 19, 2007 Hej, Da jeg købte min lejlighed stod der at den månedlige afg. er inklusiv varme, vand og kabel-TV. Men da jeg spurgte mægleren til sidstnævnte kunne han ikke helt redegøre for det, men mente ikke at man fik kabel-TV med i købet. Hvordan hænger det sammen?
Gio Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 Hej, Da jeg købte min lejlighed stod der at den månedlige afg. er inklusiv varme, vand og kabel-TV. Men da jeg spurgte mægleren til sidstnævnte kunne han ikke helt redegøre for det, men mente ikke at man fik kabel-TV med i købet. Hvordan hænger det sammen?Der menes "der er indlagt kabel-tv" - læs: mulighed for udvidede pakker og andet guf. Muligheden er der - du skal bare selv betale for det du vil se.
Khil Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Vil det sige at jeg slet ikke modtager nogle kanaler når jeg en dag sætter TV apparatet til?
Pede Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Hos os har vi ComHems grundpakke includeret i månedsafgiften - ønsker vi flere, eller digitale, kanaler skal vi selv betale for det. Tror det er ret normalt. Cheers, Pede
Juff Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Vi har også comhem. De mest vigtige ligger i nettet, og er med i prisen.. Dr1 TV2 SVT1 SVT2 TV3 TV4, 4+, 4 film TV5 TV6 MTV Eurosport Discovery Mix
BS Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Det samme her med comhem. Dog har vi fået digital box af foreningen som tilbyder et digitalt grundudbud. Skal man have mere ud over det skal man til muffen.
Khil Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 OK Tak for jeres svar. Lyder godt. Mvh. Khil.
lsv Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Jeg ved ikk om det er rigtigt, men jeg tror at ComHem sender DR1 og TV2 i digital, eller ihvertfald får det fra DK i digitalt format. Når jeg er hjemme hos moar, så syns jeg godt nok at DR1 og TV2 stinker kvalitetsmæssigt i forhold til hos mig - selvom det er samme TV
hejsan78 Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 husk lincensen (http://www.radiotjanst.se/) ikke er med i afgiften men skal betale særskildt
Humle Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 husk lincensen (http://www.radiotjanst.se/) ikke er med i afgiften men skal betale særskildt Troede det med licensen var "frivilligt" ? :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu