Toft Skrevet March 20, 2007 Rapporter Skrevet March 20, 2007 Svensk TV6 (en kanal stort set alle med basis abonnement kan modtage) viser landskampen direkte på lørdag kl 21.55 :th2:
Toft Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Arrrh, flot Toft Så lige at TV2 også viser kampen :o Jeg gik bare ud fra at udekampene som sædvanlig var noget TV3/3+ stod for, så blev lige glad over at den kunne ses i Sverige. Nåh, men TV2 viser også kampen....
credde Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Gik også i første omgang ud fra, at det var TV3/3+ som sendte kampen, men blev faktisk positivt overrasket over at finde ud af, at TV2 sender den :th2:
Juff Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Uha, jeg får dårlige nerver af at tænke på den kamp... er bange for at spanien er bedre kørende nu, end da kvalen startede ........ Håber DK kan fortsætte de gode takter :)
claus Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Danmark vinder for engangs skyld tror jeg .... men bliver en super spændende kamp......
repeat Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Enig Juft......kan allerede se mig selv gennemgå op og nedture, kold sved osv på lørdag. Tror ikke helt at jeg kan holde til det:rolleye:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu