Melander Skrevet March 21, 2007 Rapporter Skrevet March 21, 2007 Hej... Hvad går det ud på at nogle biler er "lastbilreggad"? Jeg har set mange alm. stationcars hvor der står sådan i annoncen...
Thomas Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Hej... Hvad går det ud på at nogle biler er "lastbilreggad"? Jeg har set mange alm. stationcars hvor der står sådan i annoncen... De er på "gule" plader!
Andreas- AutoPerformance Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 De er på "gule" plader! Detta gör man ibland på dieselbilar för att spara vägskatt, rent praktiskt innebär det att man avskärmar förardelen med ett galler, detta galler behöver man dock inte alltid ha monterat då det är tillåtet att "tillfälligt" köra utan. Sen är det ju upp till var och en att avgöra vad som är "tillfälligt"
Melander Besvaret March 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2007 Okay.. Det lyder fint, men må man så ikke bruge de siddepladser bagi? Altså til personkørsel?
Thomas Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Okay.. Det lyder fint' date=' men må man så ikke bruge de siddepladser bagi? Altså til personkørsel?[/quote'] Nej!! .
Melander Besvaret March 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2007 Øv!! Hmm.... :) Så må jeg sgu give det ekstra.. Lidt irriterende uden bagsæder.... Tak for responsen alle sammen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu