Guest Mogens Skrevet March 24, 2007 Rapporter Skrevet March 24, 2007 Lidt træg start, men så skifter scenen :) www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA www.arielmotor.co.uk -> den svenske sælger: www.drivingevent.com/de/export/sites/drivingevent/ariel_atom/
Markowitch Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Lidt træg start, men så skifter scenen :) www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA www.arielmotor.co.uk -> den svenske sælger: www.drivingevent.com/de/export/sites/drivingevent/ariel_atom/ Den har jeg set før. Det er en klassiker - en af de vildeste top gear præsentationer jeg har set :). De er jo gale! Tænk at få en brombasse parkeret på panden i den fart
Flemming40 Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Den har jeg set før. Det er en klassiker - en af de vildeste top gear præsentationer jeg har set :). De er jo gale! Tænk at få en brombasse parkeret på panden i den fart Som Clarkson er ekviperet i klippet ville en brumbasse give ham en pæn hovedpine. Det er også derfor, at alle atom-ejere bruger styrthjelm, når de skal ud og køre hurtigere end 50 km/t. Mogens, hvad synes du så om dette klip Eller dette eller
ClausN Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Som KTM freak, vil jeg hellere have en X-BOW med Audi's 2,0 turbo motor. www.ktm-x-bow.com
Guest Mogens Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Mogens, hvad synes du så om dette klip: eller www.youtube.com/watch?v=90CwRhzXDag Banen ser da meget lækker ud - om end lidt smal...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu