Companera Skrevet March 25, 2007 Rapporter Skrevet March 25, 2007 Hej Vi flyttar in i ett nyproducerat hus utanför Malmö om en månad. Är det någon som kan rekommendera en trädgårdsanläggare / havearkitekt ?
abejoh Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Den hopper vi også med på! haven tränger til en ordentlig omgang og ja det ville da heller ikke väre af vejen med lidt nyt inspiration. :th2:
Babyline Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Hej Vi flyttar in i ett nyproducerat hus utanför Malmö om en månad. Är det någon som kan rekommendera en trädgårdsanläggare / havearkitekt ? Hej skriv til BRS BYGG de laver også havearbejde... brsbygg@gmail.com
themoeguy Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Brs Bygg Kan Ikke Anbefales - Er Selv Blevet Bedraget For Kr. 250.000 Af Firmaet!!!
Mohlin Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Nu får ni väl hålla upp med er BRS bygg....
Pam Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Glæder mig virkelig til at se hvad der kommer ud af det her. Vores have trænger nemlig også til en ordentlig omgang.
Pnille Besvaret May 12, 2008 Rapporter Besvaret May 12, 2008 Hej, jeg har fået Johanne anlægsgartner anbefalet. Jeg sendte hende en mail, og her er, hvad hun svarede: Jag kostar 550 kr/tim (inkl moms). För rådgivning på plats kostar det mitt timarvode i så många timmar som ni vill att jag är där och pratar. Då bollar vi tankar och idéer där och då. Man brukar komma ganska långt på 1-3 timmar. Grovt räknat så brukar en vanlig villa trädgård hamna på nånstans mellan 5000-10000 kr för en planering. Jag berättar gärna mer och förtydligar. Ring mig gärna på 0706-618242, så kanske vi kan hitta en lösning som passar er. Mvh/Johanna johanna@lowenhielm.se
Futz Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 Hej, jeg har fået Johanne anlægsgartner anbefalet. Jeg sendte hende en mail, og her er, hvad hun svarede: Jag kostar 550 kr/tim (inkl moms). Då bollar vi ....... Man brukar komma ganska långt på 1-3 timmar. Mvh/Johanna johanna@lowenhielm.se Bare rolig det betyder noget andet på svensk
Buddha Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 Men ellers er det billigt for det...... Der er mange der tager en langt højere pris for dét...... :) Bare rolig det betyder noget andet på svensk
Pnille Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 Ja, det svenske sprog. Første gang jeg var til badminton træning i min klub AURA i Malmø. sagde træneren: Ja, og vi begynder med indboldning - hyggelig klub tænkte jeg. Men det betyder så åbenbart: Slagopvarmning med bold
BS Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 Ja, det svenske sprog. Første gang jeg var til badminton træning i min klub AURA i Malmø. sagde træneren: Ja, og vi begynder med indboldning - hyggelig klub tænkte jeg. Men det betyder så åbenbart: Slagopvarmning med bold Ja havde ellers været hyggeligt hvis klubben lige skulle " hilse dig velkommen"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu