Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Besvaret

Hej, jeg har fået Johanne anlægsgartner anbefalet. Jeg sendte hende en mail, og her er, hvad hun svarede: Jag kostar 550 kr/tim (inkl moms). För rådgivning på plats kostar det mitt timarvode i så många timmar som ni vill att jag är där och pratar. Då bollar vi tankar och idéer där och då. Man brukar komma ganska långt på 1-3 timmar. Grovt räknat så brukar en vanlig villa trädgård hamna på nånstans mellan 5000-10000 kr för en planering. Jag berättar gärna mer och förtydligar. Ring mig gärna på 0706-618242, så kanske vi kan hitta en lösning som passar er. Mvh/Johanna johanna@lowenhielm.se

Besvaret
Hej, jeg har fået Johanne anlægsgartner anbefalet. Jeg sendte hende en mail, og her er, hvad hun svarede: Jag kostar 550 kr/tim (inkl moms). Då bollar vi ....... Man brukar komma ganska långt på 1-3 timmar. Mvh/Johanna johanna@lowenhielm.se
Bare rolig det betyder noget andet på svensk
Besvaret

Ja, det svenske sprog. Første gang jeg var til badminton træning i min klub AURA i Malmø. sagde træneren: Ja, og vi begynder med indboldning - hyggelig klub tænkte jeg. Men det betyder så åbenbart: Slagopvarmning med bold :rolleye:

Besvaret
Ja, det svenske sprog. Første gang jeg var til badminton træning i min klub AURA i Malmø. sagde træneren: Ja, og vi begynder med indboldning - hyggelig klub tænkte jeg. Men det betyder så åbenbart: Slagopvarmning med bold :rolleye:
Ja havde ellers været hyggeligt hvis klubben lige skulle " hilse dig velkommen" :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...