Kraemmer Skrevet March 25, 2007 Rapporter Skrevet March 25, 2007 Hej, Er der nogen i Malmø området der cykler? Her mener jeg ikke almindeligt cykleri fra A til B i det daglige, men lange ture på racercykel. Sidste sommer var jeg lidt rundt i Skåne og var blandt andet på Hallandsåsen, Barsebäck og Trelleborg, men det er nogle lange enkeltstarter. Så giv lyd hvis der er andre der vil med afsted på tur. Lars
Guest Supermule Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Jeg er frisk, men skal i bedre form før jeg vil med ud på de lange ture.....:)
Kraemmer Besvaret March 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2007 Pjat, der er noget spændende over at gå kold i Barsebäck. Så er der langt hjem! :)
Humle Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Hej, Er der nogen i Malmø området der cykler? Her mener jeg ikke almindeligt cykleri fra A til B i det daglige, men lange ture på racercykel. Sidste sommer var jeg lidt rundt i Skåne og var blandt andet på Hallandsåsen, Barsebäck og Trelleborg, men det er nogle lange enkeltstarter. Så giv lyd hvis der er andre der vil med afsted på tur. Lars Er frisk på nogle ture, sålænge tempo'et ikke er for stygt her i starten. Har fri hele ugen, så bare sig til. Bor i Lindeborg.
christian Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Det kunne være fint at have et par stykker at køre sammen med. Jeg skal i form til vättern rundt igen i år. kunne godt tænke mig at starte med 50-60 Km. 25-30 Km/t. Jeg bor i Malmö, Johanneslust (tæt på ikea). Jeg er klar efter påsken.
Junkeren Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 kunne godt tænke mig at starte med 50-60 Km. 25-30 Km/t. Den kan jeg vist også følge med på med min vinterform. Er klar på søndag og ellers kan vi også finde tid i påsken. PM mig, hvis det blir til noget - og vejret er bare nogenlunde.
Kasper Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Jeg træner 5 dage i ugen, ca 2-3 timer. Hvis nogen skal med, så smid en PM.
Kraemmer Besvaret March 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2007 Søndag De lover godt cykelvejr søndag. Jeg regner helt sikkert med at trille en tur. Hvis alle interesserede PM'er mig en mail adresse, så skal jeg sende en fælles mail.... Eller vi kan også bare aftale det her. Lars
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu