Furland Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Dit handskerum åbner du bare med din tændingsnøgle. Ellers læs den medfølgende manual! Tændingsnøglen, er den du starter bilen med Just kidding til sidst...
BS Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Dit handskerum åbner du bare med din tændingsnøgle. Ellers læs den medfølgende manual! Tændingsnøglen, er den du starter bilen med Just kidding til sidst... og ligger manualen ikke tit i handskerummet?
spinner Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Hvordan får jeg min handskerum låst op? Audi... Hvordan fik du det låst?
kaw Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Havde lige en A6'er som lånebil igår, den havde en lille knap i midten af konsollen der åbnede hanskerummet. Troede godt nok først at der slet ikke var noget. :)
Furland Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Brug en hammer og gerne en dejligt stor én, helst med en kampvægt på mellem 2,5-6,3Kg, og giv så bilen et ordentligt smæk, godt 21,4cm til venstre for højre forhjul. Resonansen fra det slag, skulle nok åbne noget... You've got to be joking, på det her tidspunkt!!!
Lynge Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Brug en hammer og gerne en dejligt stor én, helst med en kampvægt på mellem 2,5-6,3Kg, og giv så bilen et ordentligt smæk, godt 21,4cm til venstre for højre forhjul. Resonansen fra det slag, skulle nok åbne noget... You've got to be joking, på det her tidspunkt!!! Som min fader altid siger, brug ikke vold tag en større hammer, og han er mekaniker:scared:
dkrath Besvaret June 12, 2007 Rapporter Besvaret June 12, 2007 Som min fader altid siger' date=' brug ikke vold tag en større hammer, og han er mekaniker:scared:[/quote'] Hvor er det jeg ikk skal have lavet min bil henne så ;) :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu