Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

"My Humps" af Black Eyed Peas, i min bog nok den mest overfladiske sang der nogen sinde er begået, er blevet spoofet af selveste Alanis Morissette! :th2:

Godt gået! :D. Meget bedre end originalen, som er lige til skraldespanden - pardon my french.
Besvaret
"My Humps" af Black Eyed Peas, i min bog nok den mest overfladiske sang der nogen sinde er begået, er blevet spoofet af selveste Alanis Morissette! :th2:
Godt gået! :D. Meget bedre end originalen, som er lige til skraldespanden - pardon my french.
Godt gået, viser lidt hvor FUCKED UP teksten er.... Der skal nok blive lidt catfight ud af den... looking forward:lol:
Besvaret
"My Humps" af Black Eyed Peas, i min bog nok den mest overfladiske sang der nogen sinde er begået, er blevet spoofet af selveste Alanis Morissette! :th2: Godt gået! :D. Meget bedre end originalen, som er lige til skraldespanden - pardon my french.
En del af et ærke-typisk amerikansk PR-stunt, iscenesat af Alanis og hendes pladeselskab, for at køre nogle penge i den meget slunke Alanis Morisette pengekasse ;) mindst ligeså overfladisk som originalen af The Black Eyed Peas... men meget morsom video :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...