Amer Skrevet April 4, 2007 Rapporter Skrevet April 4, 2007 Hey alle, En eller anden idiot har parkeret på min p-plads. Jeg ringede til Car Park som så har lagt en bøde til vedkommende. Mit spørgsmål er hvad kan jeg gøre andet end det, havde forventet at den bil ville blive fjernet, men fyren fra carpark siger at det gør de efter 5 dage!! Alternativt husker jeg at der er en service på vägverket side, hvor man kan finde ejer-info ved at indtaste bilens reg nr, har nogle af jer link til den service, jeg kunne ikke lige finde den derinde. takker. Amer
BS Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 En kæde i hans hjul med en lille lap med dit nummer... så kan du være sikker på han kontakter dig :D
Gio Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx - kræver svensk mobil.
Amer Besvaret April 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 4, 2007 Tak BS og Gio, jeg tror jeg prøver vägverket først. :) er den der stadig imorgen må der nok lidt andre midler i brug! har ikke svensk mobil, så må lige have fat i naboen imorgen tidlig, med mindre en af jer kan hjælpe med at slå dette reg nr op PYH-536 ? hygge
nielsen.se Besvaret April 4, 2007 Rapporter Besvaret April 4, 2007 matotijenekisupakcimvoziopelastruiz92' date='trebasgajebatpadativiseneparkiratu,svenajboljeicuvajse ;-)[/quote'] Kammerat, jeg ønsker dig også held og lykke
Amer Besvaret April 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 4, 2007 JBS den fangede jeg ikke lige. idioten har fjernet sin bil, 500kr fattigere! tak for linket Gio.
Gio Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 JBS den fangede jeg ikke lige. idioten har fjernet sin bil, 500kr fattigere! tak for linket Gio.Det var så lidt.
BS Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 Sorry Amer, jeg troede at du kunne forstå mit budskab... matotijenekisupakcimvoziopelastruiz92,trebasgajeba tpadativiseneparkiratu,svenajboljeicuvajse ;-) opel-astra 1992:D OG den oplysning kunne han bruge til? Det så han jo nok da han så bilen holdt på hans plads. Men nej der var vist ikke mange der fik fat i dit budskab.
nielsen.se Besvaret April 5, 2007 Rapporter Besvaret April 5, 2007 OG den oplysning kunne han bruge til? Det så han jo nok da han så bilen holdt på hans plads. Men nej der var vist ikke mange der fik fat i dit budskab. Jeg fik fat i det meste, men mit serbiske er også lidt rustent.. Lidt med kammerat, regn, smæk, opel astra og held og lykke. Krydret med bandeord..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu