Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Snabbfakta om inkomstdeklarationen för 2007 När kommer blanketten? Deklarationsblanketterna skickas ut med post till alla deklaranter från och med den 15 mars. Har du inte fått din deklarationsblankett senast den 18 april bör du kontakta skattekontoret. Utskicken sker inte områdesvis, så därför behöver ingen bli orolig om han eller hon inte får sin blankett samtidigt som maken/makan eller grannarna. Sista dag att lämna in deklarationen är den 2 maj 2007 för både företag och privatpersoner. För dig som är bosatt utomlands är sista dagen den 31 maj 2007. http://www.skatteverket.se/skatter/deklaration/2007/nyheterochfakta/snabbfaktaominkomstdeklarationenfor2007.4.7459477810df5bccdd4800030118.html

• 2 weeks later...
Besvaret

Jeg har et spørgsmål ang denne. Jeg har fået det gule blanket i 2 ens eksemplarer fra skatteværket. Men jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre ved den, Jeg har boliglån i Danmark og bor i bostadsret. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved den. :cry: Skal jeg udfylde noget der? P.S. Ups... jeg tror, jeg har fundet det rigtige tråd om det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...