MoshiMoshi Skrevet April 8, 2007 Rapporter Skrevet April 8, 2007 Hej, jeg har en Audi A3, som er begyndt at larme nogle gange, når jeg kører, det lyder som om noget sidder løs en gang imellem, en slags raslen. Har brug for bilen til job på tirsdag. Er der nogen som kender et værksted, som har åbent idag eller imorgen? Evt. en mekaniker som kan undersøge om det er et alvorligt problem. Den er fra 2004 og jeg har fuld service på den (Long Life Service). Er det noget med at Audi tilbyder fri lånebil så?
Peter H. Besvaret April 9, 2007 Rapporter Besvaret April 9, 2007 Hej, jeg har en Audi A3, som er begyndt at larme nogle gange, når jeg kører, det lyder som om noget sidder løs en gang imellem, en slags raslen. Har brug for bilen til job på tirsdag. Er der nogen som kender et værksted, som har åbent idag eller imorgen? Evt. en mekaniker som kan undersøge om det er et alvorligt problem. Den er fra 2004 og jeg har fuld service på den (Long Life Service). Er det noget med at Audi tilbyder fri lånebil så? Du kan godt komme forbi os vi har en lift og jeg er (gammel) mekaniker.. Ellers kan du stille den hos mig og få en lånebil af mig mens den bliver lavet hos Bilcentrum i Hörby
MoshiMoshi Besvaret April 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 10, 2007 Du kan godt komme forbi os vi har en lift og jeg er (gammel) mekaniker.. Ellers kan du stille den hos mig og få en lånebil af mig mens den bliver lavet hos Bilcentrum i Hörby Hej Peter, tak for det, men jeg har lige kørt bilen til Audi i Malmø i morges. Heldigt nok havde jeg Long Life Service på den, så jeg fik fri låne bil i 5 dage. Det uheldige var, at det muligvis er olie lækage i motoren som forsikringen muligvis ikke dækker :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu