Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har længe tænkt over at et eller andet medie som man kan tage med i bilen og se fx. dvd. Et afsnit af serien venner eller Simpson tager jo lige de 20min overfarten med færgen tager. Og nej det skulle ikke være permenent i bilen. Så tænkte jeg over om man kunne se downloadede nyheder/kontant/rabatten osv. Idag er det gået op for mig at vi har 2 PSP som vi købte sidste år for at hygge gamble lidt engang imellem. Men den kan vel også bruges til andet end at spille Frogger på :o Er der nogen af jer som har noget smart at sige til dette? Nu når vi alligevel har dem, burde jeg jo lære lidt om hvad de kan bruges til. Når jeg søger på google er der mere om hvor man køber dem og ikke en salgstale om hvad den kan. Og nej, manualen er nok væk.

Besvaret
Jeg prøvede sidste uge for første gang at lægge lidt video over på psp'en. Det tager lidt tid da det skal omkodes til den rigtige opløsning. Du kan bruge det her program: http://www.pspvideo9.com/started.html (Der er også lidt hjælp til hvordan man gør:th2:) Men når det først er konverteret fungere det fint fint men fylder en del på kortet.
Jeg takker og bukker. Så er det bare at komme igang. Lige til jeg fandt linien USB kabel. Øv jeg vidste der var noget jeg havde overset. Nå men så er det jo bare at få fat på sådan et.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...