Homer Skrevet April 11, 2007 Rapporter Skrevet April 11, 2007 Er der nogen der har erfaring med Oettingers "Recalibration of the engine management" til Audi?
sup3rior Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Jeg kan anbefale dig at tale med det her firma: www.cca-tuning.dk Dem plejer jeg at bruge til sådan noget, og der kan du være sikker på at få ærlige og ordentlige svar omkring sådan noget. //Anders
credde Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Det skal siges, at CCA-Tuning er autoriserede oettinger forhandler i Danmark.
Malezar Besvaret April 11, 2007 Rapporter Besvaret April 11, 2007 Oettinger er ret populære på mange audi fora. Efter sigende har de nogle super produkter, de er bare dyrer end andre. Jeg brugte PPC Tuning som er svensk og arbejder bla. tæt med Koeningsegg. Servicen og supporten var fortræffelig der.
Guest Supermule Besvaret April 12, 2007 Rapporter Besvaret April 12, 2007 PPC er ikke et firma.....Det er et produkt fra BSR.... www.bsrab.se Oettinger er ret populære på mange audi fora. Efter sigende har de nogle super produkter, de er bare dyrer end andre. Jeg brugte PPC Tuning som er svensk og arbejder bla. tæt med Koeningsegg. Servicen og supporten var fortræffelig der.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu