Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle.... Da jeg er flyttet til sverige, fik jeg lavet mere eller mindre alt hvad der kunne laves ved et hus med have... Jeg havde den fornøjelse at få arbejdet udført af fantastisk dygtige håndværker, som udførte et job som jeg ikke har kunne sætte en finger på... Prisen var klart også rigtig, så her vil jeg dele mine håndværker med jer, jeg kan se der er mange der spørg til, alle former for håndværk... Firmaet er : BRS BYGG Telefon: 0737101166 Email: brsbygg@gmail.com Jeg håber i andre bliver lige så glade for dem som jeg.

Besvaret

Virker som et seriøst firma, der har en gmail ;-) Er vi ude i lidt reklame for eget firma her eller?

Hej Alle.... Da jeg er flyttet til sverige, fik jeg lavet mere eller mindre alt hvad der kunne laves ved et hus med have... Jeg havde den fornøjelse at få arbejdet udført af fantastisk dygtige håndværker, som udførte et job som jeg ikke har kunne sætte en finger på... Prisen var klart også rigtig, så her vil jeg dele mine håndværker med jer, jeg kan se der er mange der spørg til, alle former for håndværk... Firmaet er : BRS BYGG Telefon: 0737101166 Email: brsbygg@gmail.com Jeg håber i andre bliver lige så glade for dem som jeg.
Besvaret
Virker som et seriøst firma' date=' der har en gmail ;-) Er vi ude i lidt reklame for eget firma her eller?[/quote'] Nej det er vi ikke, Jeg er selv maler, men arbejder ikke med det for tiden... Jeg har dårlige knæ, men skal jeg kan da godt hvis det skulle være, mangler du en maler???? Jeg giver bare et godt frima vidre, da jeg selv er meget kræsen når det gælder arbejde... Men tak..
Besvaret
Virker som et seriøst firma' date=' der har en gmail ;-) Er vi ude i lidt reklame for eget firma her eller?[/quote'] Men hvis du ellers har nogle spørgsmål så skriv endelig....
Besvaret

Der er faktisk ret mange mindre og seriøse firmaer (også i DK) som bruger gmail eller deres netudbyders email adresse. Men gmail er faktisk slet ikk så ringe endda, da det er muligt at sende ubegrænset størrelse af email til firmaet, og der kan jo sikkert godt blive sendt nogle store filer (såsom bygningstegninger osv) fra kunderne - jeg kan nævne pænt mange firmaer som bare vil have deres @firmanavn videresendt til deres gmail konto :)

• 2 weeks later...
Besvaret
Der er faktisk ret mange mindre og seriøse firmaer (også i DK) som bruger gmail eller deres netudbyders email adresse. Men gmail er faktisk slet ikk så ringe endda, da det er muligt at sende ubegrænset størrelse af email til firmaet, og der kan jo sikkert godt blive sendt nogle store filer (såsom bygningstegninger osv) fra kunderne - jeg kan nævne pænt mange firmaer som bare vil have deres @firmanavn videresendt til deres gmail konto :)
Det er da rart der er nogen der ved hvor man kan have plads nok. Jeg ville bare hjælpe...:th2:
  • 8 months later...
Besvaret

Har heller ikke meget tiltro til dem, da de pressede meget hårdt på for at gå igang med vores hus uden at specificere hvad vi ville få for deres SEK 1,0 million tilbud........ Vi valgte andre og glæder os over det !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...