annaogmichael Skrevet April 12, 2007 Rapporter Skrevet April 12, 2007 mrode har været så flink at sponsorere 5 billetter til FCK-OB på søndag, så hvis der er nogen der vil med mig og Bozzen i parken på søndag kl.1800, så er der 3 billetter tilbage :th2: Først til mølle
Walle Besvaret April 12, 2007 Rapporter Besvaret April 12, 2007 Fck-ob Desværre kan jeg ikke på søndag... Ellers ville jeg gerne have været med.. Håber jeg er klar næste gang. Men god kamp... FORZA FCK
Weber Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Forza OB Desværre kan jeg ikke på søndag... Ellers ville jeg gerne have været med.. Håber jeg er klar næste gang. Men god kamp... FORZA FCK Kom nu Striwerne...! FCK skal ikke komme alt for nemt til guldet..!
annaogmichael Besvaret April 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2007 Kom nu Striwerne...! FCK skal ikke komme alt for nemt til guldet..! Skal du så ikke med i Parken og heppe på OB?????
Weber Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Forza OB Skal du så ikke med i Parken og heppe på OB????? Jo selvfølgelig skal jeg det...!
annaogmichael Besvaret April 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2007 så er biletterne væk
annaogmichael Besvaret April 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2007 Stadig en billet tilbage Så hoppede Bozzen sku fra. Bare fordi man kan få VIP-billetter, så gider man ikke sammen med os andre så hvis der er en der ikke har planer på søndag, så er der stadig en ledig plads Indtil videre er vi annaogmichael Weber hsahirf Heri & (Bozzen der vælger ikke at sidde sammen med os andre under kampen)
bozzen Besvaret April 14, 2007 Rapporter Besvaret April 14, 2007 så så, jeg har fået andre vip-billeter, med spisning! så dem snupper jeg i stedet. I må hygge med jeres betalte pølse & øl.
hsahirf Besvaret April 14, 2007 Rapporter Besvaret April 14, 2007 Hey Michael, hvis du ikke har fået afsat den sidste billet, så har jeg en kammerat som gerne vil med ... giv evt besked på sms. ses, Henrik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu