Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

for det gør jeg!!! Det er simpelthen lykkes mig at få en P-bøde på min egen p-plads i p-kælderen, hvor jeg betaler for at parkere over huslejen! Nogen der ved om man skal have noget i ruden, for at vise at det er ens egen plads man holder på?? Hilsen Mark den forvirrede :rolleye:

Besvaret

hej mark Bor selv på Von Lingens Väg :) ved ik om der er samme regler som på P-pladsen, men der skal man ligge en skive i rude med tidspunkte på. på skive står der så P-pladsen nr. Synes at jeg for nyligt fik et eller andet omkring det ind af døren, at man ville få en bøde hvis det ik blev gjordt. mvh. mic.

Besvaret

Altså hvis du ikke har fået noget mærke af en art udleveret sin tid, da du fik parkeringspladsen tildelt, så lyder det meget underligt i mine ører!! Vi fik et plastik mærke med "HSB" logo på da vi fik tildelt vores p-plads. Den skal være i forruden når man holder der. Hen på ejendomskontoret og snak med dem!

Besvaret

Mærke Jeg lejede min lejlighed ud de første 6 mdr. efter jeg havde købt den. Så det var ikke mig der bestilte p-pladsen, så det kan være min lejer har fået noget og ikke givet det til mig. Det ærger mig sku at få en p-bøde for at holde på min egen plads, som jeg betaler for hver mdr. Kan man mon få sådan noget annuleret? Mark

Besvaret
Det ærger mig sku at få en p-bøde for at holde på min egen plads' date=' som jeg betaler for hver mdr. Kan man mon få sådan noget annuleret?[/quote']Uden at jeg skal lyde alt for negativ, så ville jeg mene at bøden er berettiget. Du har jo ikke haft orden i de nødvendige sager :o
Besvaret

Hej Mark, Jeg har ikke få så længe siden selv fået en parkerings bøde fordi jeg havde glemt at lægge min parkeringstilladelse i i forruden. Jeg skrev et brev til Malmöhus Bevakning AB, som er dem der kontroller parkeringerne i området hvor jeg bor, hvor jeg forklarede at jeg havde en parkeringstilladelse og vedlagde en kopi af bøden og af min parkeringstilladelse. Og på baggrund af det anulerede de min bøde. Bare mine erfaringer, Kim

Besvaret
Uden at jeg skal lyde alt for negativ' date=' så ville jeg mene at bøden er berettiget. Du har jo ikke haft orden i de nødvendige sager :o[/quote'] Ikke helt ... Der er jo i princippet ikke parkeret ulovligt, da der betales for pladsen. Men dokumentation har ikke været i vinduet. Lidt ligesom hvis du bliver stoppet uden at have dit kørekort med. Så får du heller ikke en bøde for ikke at have erhvervet kørekort, men for ikke at have kortet med. Personligt ville jeg mene, at hvis man kan bevise, at man rent faktisk havde lov til at parkere på pladsen, skulle bøden annulleres - det er i hvertfald et forsøg værd. Ligesom jeg mener, at en bøde (mener deni dk er på 500) for at køre, uden at have sit kørekort med, er lidt til den gale side...
Besvaret

Efter kontakt med Europark SV Jeg ringede jo til Europark for at høre om jeg kunne få annullere bøden. Det viser sig dog umiddelbart at p-vagten har skrevet min nr. plade forkert ned på hans papir, så de kunne ikke finde min bøde i systemet lige til at starte med. Nu håber jeg dog at den jeg talte med ikke har ændret noget, nu når de har "fundet" den rette bil. Jeg skal afvente en rykker, for at se om den overhoved kommer ind i deres system. Skulle de dog "opspore" mig, så vil jeg helt klart som Weiser har gjort prøve at få den annulleret ved at skrive til dem. :fight: Alt det bøvl med en P-plads man betaler for hver mdr. Skønt :rolleye:

Besvaret
Jeg ville da aldrig betale for at få en bøde på MIN EGEN PLADS!!!' date=' uanset hvad.[/quote']*jeg vil ikke...jeg vil ikke...jeg...vil...arrrgh* Du har ret til at parkere på en offentlig parkeringsplads, såfremt du køber gyldig billet. Gør du ikke dette, så får du bøde. Du har ret til at parkere på din private plads i kælderen, såfremt du husker at lægge parkeringstilladelsen i ruden. Gør du ikke dette, så får du bøde. Whats the difference? At informationen så ikke havde nået Kram, er jo hans tidligere lejers skyld - lettere kombineret med det faktum, at Kram burde have sat sig ind i reglerne for parkering på den dertil indrettede, og lejede, plads. Fejlen ligger ikke hos Europark, men hos Kram & Co. Surt, ja - men jeg kan ikke se Europark har handlet forkert, og skal annullere bødeforlægget.
Besvaret
Surt' date=' ja - men jeg kan ikke se Europark har handlet forkert, og skal annullere bødeforlægget.[/quote'] Ja, jeg har jo boet der, og fik også en bøde fordi jeg glemte p-skiven. Den blev bare betalt, og så var det ude af verden... Det var jo min egen skyld, så jeg kunne vel ikke klandre Europark for min forglemmelse ??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...