Kram78 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Skrevet April 18, 2007 Jeg har været så uheldig at få en flænge i min forrude. Den skal selvfølgelig skiftes og jeg har fået et tilbud på 2900 kr. inkl. alt i DK. Det lyder jo rigtig fint. Men pludselig er jeg kommet i tvivl med hvad jeg gør i forhold det til det mærke af nummerpladen som skal være i forruden på svenske biler? Kan man få det lavet et eller andet sted? Bil: Audi TT coupe 1999. Hilsen Mark T.
BS Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Der SKAL ikke være et mærke af nr pladen i forruden på svenske biler. Det KAN være noget din forsikring har krævet da det er en tysk import. Men ring da og hør din forsikring. Hvis der SKAL være det kan du købe sådan et kit billigt. Hvor kan jeg dog ikke huske.
Homer Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Jeg har været så uheldig at få en flænge i min forrude. Den skal selvfølgelig skiftes og jeg har fået et tilbud på 2900 kr. inkl. alt i DK. Det lyder jo rigtig fint. Har du ingen forsikring på bilen i Sverige???
Kram78 Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 jo da har da forsikring Har du ingen forsikring på bilen i Sverige??? Jo jeg har en forsikring på bilen i Sverige! Kan det gøres billigere gennem dem?
Homer Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Jo jeg har en forsikring på bilen i Sverige! Kan det gøres billigere gennem dem? Ja - du henvender dig til et autoglasværksted (fx. carglass) og så betaler du blot selvrisikoen (typisk SEK 1500-1700)
Kram78 Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Ja - du henvender dig til et autoglasværksted (fx. carglass) og så betaler du blot selvrisikoen (typisk SEK 1500-1700) Kan det gøres hos Carglass dk? eller skal det være carglass i sverige?
BS Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Ja - du henvender dig til et autoglasværksted (fx. carglass) og så betaler du blot selvrisikoen (typisk SEK 1500-1700) Men husk lige for en sikkerheds skyld at undersøge din forsikring. Det kan jo være de har et eller andet hurlumhej som du skal være obs på.
Homer Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Kan det gøres hos Carglass dk? eller skal det være carglass i sverige? Skal være i Sverige. Du udfylder en skadeanmeldelse på værkstedet, betaler selvrisikoen og så er ikke mere hurlumhej med det..
Miriam Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Men det kraver jo at han har en glas forsikring på den, så undersøg da lige med dem først, eller kig i dine forsikringspapirer
Kram78 Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 nice nice Men det kraver jo at han har en glas forsikring på den' date=' så undersøg da lige med dem først, eller kig i dine forsikringspapirer[/quote'] Har lige kontaktet forsikringsselskabet. Det var da godt nogen var vågen herinde. Det koster mig kun 2000 i selvrisiko, og skal bare gøre som Homber beskriver. Nogen der har gode erfaringer med hvor jeg kan aflevere bilen? evt. et tlf. nr?
Homer Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Har lige kontaktet forsikringsselskabet. Det var da godt nogen var vågen herinde. Det koster mig kun 2000 i selvrisiko, og skal bare gøre som Homber beskriver. Nogen der har gode erfaringer med hvor jeg kan aflevere bilen? evt. et tlf. nr? Book en tid hos Carglass - www.carglass.se - de har værksted i Fosie og på Lundavägen, så tag den der er nærmest. De har endda lånecykel :th2: Og et godt råd er alid en stor fadbamse på Lilletorg værd..
Rene Larsen Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Jeg har været så uheldig at få en flænge i min forrude. Den skal selvfølgelig skiftes og jeg har fået et tilbud på 2900 kr. inkl. alt i DK. Det lyder jo rigtig fint. Men pludselig er jeg kommet i tvivl med hvad jeg gør i forhold det til det mærke af nummerpladen som skal være i forruden på svenske biler? Kan man få det lavet et eller andet sted? Bil: Audi TT coupe 1999. Hilsen Mark T. En flænge/revne i ruden kan også i nogen tilfælde repareres - og dette kan du få lavet i DK (også skift af ruden) :th2: Fx. mobilglas.com laver alt papirarbejdet med Sverige for dig.
Kram78 Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Lånecykel Book en tid hos Carglass - www.carglass.se - de har værksted i Fosie og på Lundavägen, så tag den der er nærmest. De har endda lånecykel :th2: Og et godt råd er alid en stor fadbamse på Lilletorg værd.. Ha ha ha.. Låne cykel. Det sku service. Har lige kontaktet dem og lavet en aftale. :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu