Basse Skrevet April 19, 2007 Rapporter Skrevet April 19, 2007 Jeg er så flyttet ind - og skal til at vælge el leverandør. Men jeg har ikke fået oplysninger om anlægs id, eller område id mv. - er der nogen måde jeg kan finde det ? - kan ikke umiddelbart ikke lige finde elmåleren :( Bor i lejlighed. Hvis jeg ikke foretager mig noget, så kommer der vel en rykker fra det selskab tidligere ejer havde ? også kan jeg vel bare bruge oplysningerne derfra og registerere mig mv.
Gio Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 Slige sager plejer mægleren at kunne være behjælpelig med. Prøv at høre dem ad.
Basse Besvaret April 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2007 ahhh, smart - ringer til ham i morgen og hører ad :-)
Gio Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 ahhh' date=' smart - ringer til ham i morgen og hører ad :-)[/quote']Jeps...ellers ringer du til Eon - de kan informere dig om anläggnings-id m.m.
Fagerborn Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 nej, du skal ringe til öresundskraft i helsingborg. de plejer at kunne se hvilken lejlighed det gælder hvis du bare siger hvem sælgeren var.
Gio Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 nej, du skal ringe til öresundskraft i helsingborg. de plejer at kunne se hvilken lejlighed det gælder hvis du bare siger hvem sælgeren var.Eon har da de samme oplysninger!? Eller er der noget jeg misser?
Fagerborn Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 at Basse (i fölge de seneste efterretninger) bor i Helsingborg, hvor det er Öresundskraft der ejer og opretholder elnettet www.oresundskraft.se
Basse Besvaret April 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2007 Ja det er sandt jeg bor i helsingborg kommune :-) men så ringer jeg til oresundskraft :-)
Gio Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 at Basse (i fölge de seneste efterretninger) bor i Helsingborg, hvor det er Öresundskraft der ejer og opretholder elnettet www.oresundskraft.se*ahh*...Fagerborn=Debat-SÄPO :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu