thygesen Skrevet April 22, 2007 Rapporter Skrevet April 22, 2007 Ja så er der kommet lidt nyt fra foreningen... På blog.oresundsborger.dk kan I læse sidste nye medlemsmail der er sendt ud. På www.oresundsborger.dk/dok.asp kan i hente invitationen til Medlemsmødet, som også er for nye medlemmer(prospects) og det er gratis at deltage, dog er der tilmelding efter først til mølle princippet. Samme sted kan man også hente vores helt nye flyer på både dansk og svensk, den er man meget velkommen til at dele ud til alle man kender. Vi er selv ved at få den trykt i 5000 eksemplarer som så skal deles ud. Mvh. Thygesen Næst-formand i Foreningen ÖresundsBorger
Tomcat Besvaret April 25, 2007 Rapporter Besvaret April 25, 2007 Kanont. Glæder mig til at få en update fra foreningen, specielt omkring broen.
Basse Besvaret April 25, 2007 Rapporter Besvaret April 25, 2007 De 10 fokus punkter ser interessante ud må man sige - de kostede mig lige en indmeldelse hehe :-) Hvis det kan lykkes, er det sq 100 kr værd :-)
thygesen Besvaret April 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2007 Jeg tror jeg taler for hele foreningen når jeg siger.. 1) Vi er super glade for din støtte! 2) Vi gør alt der står i vores magt for at få gjort noget ved det.. Thumbs Up for din støtte :-) Og selvfølgelig Thumbs Up for alle dem der allerede har meldt sig under fanerne.. som i dette tilfælde både er rød/hvide, Blå/Gule og sidst men ikke mindst Rød/Gule :-)
thygesen Besvaret April 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 27, 2007 Fejl i inbydelsen!! Hej Alle, Hvis I har tænkt jer at deltage i medlemsmødet og I allerede har forsøgt at tilmelde jer så skal jeg bede jer gøre det igen på den rigtige mail adresse: CATH@oresundsborger.dk Da den står forkert i indbydelsen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu