Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej herinde Har med glæde set hvilken hjælpsomhed, som hersker herinde... Så på forhånd Tak. Jeg har læst mig igennem en masse, men hvis der er nogle som kan give mig den fuldstændige procedure ved import af en ny bil, vil jeg blive glad. Jeg får den kørt her til Malmø på et fejeblad til besigtigelsesstedet, og det er så herfra jeg gerne vil have lidt hjælp. Mvh 2mas

Besvaret
Hej herinde Har med glæde set hvilken hjælpsomhed, som hersker herinde... Så på forhånd Tak. Jeg har læst mig igennem en masse, men hvis der er nogle som kan give mig den fuldstændige procedure ved import af en ny bil, vil jeg blive glad. Jeg får den kørt her til Malmø på et fejeblad til besigtigelsesstedet, og det er så herfra jeg gerne vil have lidt hjælp. Mvh 2mas
Bestil tid til registrerings besiktning af din nye bil i god tid, efter besiktningen går der mellem 2 og 4 dage så har du pladerne i din postkasse.. Men hvorfor tage en ny bil med fra dk ??
Besvaret

tror nok..... Jeg tør ikke ligge hovedt på blokken for dette svar, men var hvad jeg fik afvide, da jeg var nede hos VW her den anden dag:) ....Du kører den ned, og får den synet, det går vidst ret hurtigt, men man får ikke prøveplader, så der kan gå op til en 14 dages tid, før man får pladerne og må køre i den. Du skal have regningen på bilen fra DK med, og den skal du betale 25% moms af til SE. Det skulle være det...Ja altså så skal du selvfølgelig sørge for at der står en forsikring klar...

Besvaret
Jeg tør ikke ligge hovedt på blokken for dette svar' date=' men var hvad jeg fik afvide, da jeg var nede hos VW her den anden dag:) ....Du kører den ned, og får den synet, det går vidst ret hurtigt, men man får ikke prøveplader, så der kan gå op til en 14 dages tid, før man får pladerne og må køre i den. Du skal have regningen på bilen fra DK med, og den skal du betale 25% moms af til SE. Det skulle være det...Ja altså så skal du selvfølgelig sørge for at der står en forsikring klar...[/quote'] En importbil skal have en registrerings besiktning og det foregår hos Bilprovningen og det er der du skal have alle dine papirer med, så kommer det hele af sig selv, også pladerne har du efter max 4 dage.
Besvaret
Bestil tid til registrerings besiktning af din nye bil i god tid, efter besiktningen går der mellem 2 og 4 dage så har du pladerne i din postkasse.. Men hvorfor tage en ny bil med fra dk ??
Kanske det er en model som ikke føres i sverige, eller det totalt bliver lidt billigere... men man får selvfølgelig ikke de 3 års kasko..:rolleyes:
Besvaret
Først Tak for svarerne... Ringede og bestilte tid til besigtning idag kl 14.20 skal møde derude med bilen imorgen kl 10.40.... hurtigt... yes.. strees... yes... måtte til Helsingør og hent papirer.. done!!!! Det er en Subaru Impreza wrx sti vi tager over, sparer 40000,- selv efter vi har betalt moms....:thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...