Juff Skrevet April 24, 2007 Rapporter Skrevet April 24, 2007 er der ingen som ønsker mig tillykke med dagen :o :D
Lynge Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 er der ingen som ønsker mig tillykke med dagen Det skal du ikke være ked af de glemte også mig og jeg fyldte endda 30:lol: Men jeg vil da lige skynde mig og sige tilykke:th2:
Schacke Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 er der ingen som ønsker mig tillykke med dagen :o :D Hvis bjerget ikke vil komme til Muhammed, så må Muhammed komme til bjerget.........:) Men herfra skal der selvfølgelig lyde et stort tillyke........
Toft Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 er der ingen som ønsker mig tillykke med dagen :o Fordi Jette vist sover længe idag
Lynge Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 arghhh jeg fylder også 30 Det er sku nok fordi de e flinke ved os, de vil ikke minde os om den trakiske dag:lol:
kennet86 Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 jamen tillykke med det da... men vejret her i jylland er nu ikk for godt, desværre.. SKAM DIG!!
Juff Besvaret April 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2007 Det er sku nok fordi de e flinke ved os' date=' de vil ikke minde os om den trakiske dag:lol:[/quote'] hehe.. det kan være :D .. og mange tak til jer alle :th2:
Walle Besvaret April 24, 2007 Rapporter Besvaret April 24, 2007 Hvorfor?? Et stort tillykke med fødselsdagen.. Håber du har haft en rigtig god dag og fået lige de gaver du ønskede dig :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu