Tina K Skrevet April 25, 2007 Rapporter Skrevet April 25, 2007 Jeg søger en der vil tilbyde kørelejlighed mellem Lund og København NV? Jeg møder hver morgen omkring klokken ni.
hr.w Besvaret April 26, 2007 Rapporter Besvaret April 26, 2007 ...bare fordi jeg er nysgerrig, og fordi jeg næsten har solgt hus i Danmark, og fordi jeg påtænker at købe lejlighed i Lund - hvad er der galt med tog/s-tog/bus ? (som jeg påtænker at bruge til at komme til Lyngby med )
Carsten Olsen Besvaret April 26, 2007 Rapporter Besvaret April 26, 2007 ...bare fordi jeg er nysgerrig' date=' og fordi jeg næsten har solgt hus i Danmark, og fordi jeg påtænker at købe lejlighed i Lund - hvad er der galt med tog/s-tog/bus ? (som jeg påtænker at bruge til at komme til Lyngby med )[/quote'] Jeg køre med toget til ørestad og derefter med metro til christianshavn, det hænger godt sammen og fungere fint.
Søssan Besvaret April 26, 2007 Rapporter Besvaret April 26, 2007 Egentlig ikke noget andet end DSB!!! Jeg kører selv til Bagsværd hver dag og skifter til s-tog på hovedbanen om morgenen og øresundstog på østerport om eftermiddagen. Problemet er bare at når der er forsinkelser på øresundstogets strækning, er de vildt hurtige til at aflyse fra hovedbanen og videre mod helsingør om morgenen og om eftermiddagen har de en sjov ide med at starte et rettidigt tog fra hovedbanen, mens man står og venter ude på østerport (og dette bliver selvfølgelig ikke nævnt på nogen måde overhovedet på østerport!). På denne måde skruer de også lige deres erstatningsudbetaling ned til rejsetidsgarantien (hvilken vi heller ikke får del i). Men bortset fra det har jeg det ok med toget lige nu, man vender sig til det og jeg synes faktisk at de er blevet lidt bedre på det sidste:o Håber bare det bliver bedre endnu, men nu går vi jo en varm sommer i møde som giver solkurver osv... Det er okay at pendle med toget og hvis man har mulighed for at ligge noget af sin arbejdstid i toget, så er det nok den bedste pendlingsløsning...:)
hr.w Besvaret April 26, 2007 Rapporter Besvaret April 26, 2007 Tak for dit svar - jeg vil nu prøve - påtænker indflytning hvis, hvis, hvis, og hvis såfremt ifald omkring 1. august. Så får vi se hvad DSB m.fl. kan præstere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu