Mr. Kubik Skrevet April 27, 2007 Rapporter Skrevet April 27, 2007 hej! Er der nogen som ved hvor man kan få fikset ridser/skrammer på ens fælge? evt. også hvad det koster. Jeg har hørt om en gut der bliver kaldt for fælgesmeden, men han bor vist i Ringsted. hilsen mr. kubik
kennet86 Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 en autolaker kan vist også klare det, alt efter hvor store skaderne er, altså hvis det kun er ridser osv. hvis der er hakker osv. så det skal "svejses" i fælgen/fælgene så ville jeg personligt købe nyt da dette ikke altid ender lige godt, fælgene ser ud som nye, men deres holdbarhed er ikke i nærheden af hvad de er som nye, og flere fælge fabrikanter fortfalder garenti'en pga. at fælgene ikke bliver iorden efter opretning/svejsning. en norm. pris for lak og glasblæsning er omkring 500 pr. stk. men kan svinge meget.
Guest Mogens Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Fælgreparatør i Malmö Er der nogen som ved hvor man kan få fikset ridser/skrammer på ens fælge? Der ligger en fælgreparatør på Ystadsvägen i Malmö - cirka midt mellem motorvejen og "Nobelvägenkrydset". Rød bygning med flere forskellige firmaer - han "bor" inde bag ved...
Kasper Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Jeg fik rep. et rs4 fælg hos däckonline, det koster mellem 500-1000,- alt efter skade. Det blev rigtigt pænt lavet.
Pia & Kenneth Besvaret April 29, 2007 Rapporter Besvaret April 29, 2007 hej! Er der nogen som ved hvor man kan få fikset ridser/skrammer på ens fælge? evt. også hvad det koster. Jeg har hørt om en gut der bliver kaldt for fælgesmeden, men han bor vist i Ringsted. hilsen mr. kubik Steve Steiger Trading Kastrupvej 50 4100 Ringsted Tlf.: 57 60 02 76
Mr. Kubik Besvaret April 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2007 Hejsa, tak for jeres svar - nu har jeg noget at gå videre med :)
Mr. Kubik Besvaret April 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2007 Jeg fik rep. et rs4 fælg hos däckonline' date=' det koster mellem 500-1000,- alt efter skade. Det blev rigtigt pænt lavet.[/quote'] Hvilken butik var det? Hilsen Mr. Kubik
Kasper Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hvilken butik var det? Hilsen Mr. Kubik Den ude i Fosie.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu