Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så havde jeg igen fornøjelsen af deres "utrolige service" hos bilpartner malmö. Motor-Alarmen på min Saab 9-5 lyste, i intruktionsbogen står der "dette kan være en alvorlig fejl på motoren, søg straks værksted" .. som skrevet kører jeg direkte ned til bilpartner 1½ time før de lukker med mit akute problem. (nu ved jeg fra tidligere at motoralarmen også lyser ved mindre fejl, det man normalt gør at at lave et reset på alarmen og kommer den igen, så booker man en tid og får fejl-koden læst ud og undersøger motoren). Hos bilpartner fik jeg et blankt nej af gutten som var på værkstedsbookningen den dag, han kunne ikke booke mig ind (han gad ikke engang høre ude på værkstedet om de har de 5-10 min. det tager at sætte en læser på og slukke alarmen), jeg måtte komme tilbage morgenen efter og booke en tid til min bil. Måske er det bare mig, men jeg mener at kommer der en kunde med Motoralarmen tændt, beder om at få set på den, resat whatever.. jeg gjore ham også klart at jeg forventede ikke at de rettede fejlen hvis de så en, men jeg ville vide om det var en alvorlig fejl , altså kritisk for bilen, i såfald ville jeg naturligvis booke tid til at det kunne blive lavet. I raseri kørte jeg hjem med min (måske defekte bil), skrev til Saab i sverige om hvad det dog er for et fortagende de har kørende der, beskrev mit problem, og nævnte samtidig også en anden episode jeg har haft med dem sidste år, samme sted. Saab care skrev tilbage til mig at de ville se på sagen, et par uger efter skriver jeg igen til dem og beder om en status, for jeg vil gerne vide hvad de har gjort ved problemet. efterfølgende blev jeg ringet op at ServiceChefen for sverige syd, hvor vi havde en rigtig god samtale omkring service hos bilpartner i malmö og omkring det problem jeg havde haft. Han lovede at tage en snak med dem omkring problemet. sagen var muligvis at der ikke havde været nok personale den dag til at tage min bil ind, men at jeg ikke fik det af vide var naturligvis en fejl, jeg gjore også opmærksom på et problem jeg havde haft året før samme sted.... Hvor meget han nu gør ved sagen ved jeg så ikke, men hvis Saab care sverige har sat en chef igang med en sag så må det jo have rykket lidt i rækkerne. Kender selv til en Saab i Danmark som måtte lukke pga for mange klager.. Derfor min helt klare opfordring til andre herinde, skriv til Saab hvis der er problemer, og følg op på det indtil det giver genlyd. Nu fik jeg heldigvis mit problem på det rene, og det lettede en del at blive mødt med enighed :-) når det så er sagt, så har der ikke været noget galt med det arbejde de har lavet på min bil, det har været helt ok hver gang. der er deres kundeservice og ligeglade tone som jeg bliver harm over.

Besvaret

Flabet at blive afvist på den måde af værksteddet. Fint du så ikke finder dig i det og tager kontakt højere oppe i systemet. For det er blevet for nemt idag for firmaer at opfører sig som svin.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg kan overhovedet IKKE anbefale Bilpartner derude....... De kan bare ikke en skid akut, så man bliver bare sendt hjem med en defekt bil.... Så Rikke's Opel bliver fikset i Roskilde. Bedre Opel værksted har jeg ikke set....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...