don j Skrevet April 30, 2007 Rapporter Skrevet April 30, 2007 jeg har en lille fin polo fra 1991 jeg ligger og bruger som pendlervogn. detsvære er det en 1,0 med 45hk og det er jævnt kedeligt at køre med. samt at den er ved at være lidt træt i det jeg har nu fået tilbudt en 1,4motor med 75hk (fuldstændig std.) som jeg godt kunne tænke mig at komme i bilen. men hva siger reglerne mht til syn beskatning og div. jeg kan ikke rigtig finde noget så folk med erfaringer søges
Basse Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Uden at kende til reglerne - tror jeg det er det samme som i DK - du må ikke ændre på bilens originale stand, uden den skal omsynes med ny reg.attest. Hvorfor ikke købe en polo 1.4 ? - kan da ikke koste mange basøre mere i Sverige ?.
don j Besvaret May 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2007 fordi jeg er blevet glad for min bil den er i meget god stand bare langsom. hvorfor skulle reglerne være de ssmme i dk det er ikke hva jeg har hørt. konkret viden er det jeg søger
splint Besvaret May 1, 2007 Rapporter Besvaret May 1, 2007 Prøv og få fat i vv. Jeg tvivler på at reglerne er de samme som i dk, alene fordi man i dk har en registreringsafgift. Derfor forsvinder 20% reglen om effektforøgelse. Derimod vil der muligvis være tale om et syn fordi grundlaget for forurenin/brændstofforbrug er ændret.Større motor medfører muligvis vægtforøgning, der skal muligvis andre bremser på (find evt en polo med tilsvarende motor og sammenlign bremsesystemet).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu